ציוד לחוקרים פרטיים – הציוד המתקדם בעולם תחת גג אחד

אנשים הזקוקים למידע דיסקרטי או כאלה הנמצאים בסיטואציה של חוסר ודאות יפנו לעיתים לחוקרים פרטיים כדי לקבל עזרה בהשגת האינפורמציה הנחוצה. אדם החש נבגד ממערכת יחסים, אדם הזקוק לקבלת רקע בנושא מסוים או מישהו הזקוק להגנה – כל אלה הם לקוחות פוטנציאליים שלכם, שצריכים שתבצעו עבורם חקירה פרטית.

לפני שיבחרו האם לפנות אליכם, יבצעו אנשים אלה חיפוש ברשת ויקראו המלצות. מלבד המלצות חיוביות, מקצועיות ומחיר, הם ירצו לדעת גם שיש ברשותכם ציוד חקירות ובילוש, ציוד ריגול חכם, מהמתקדמים והמפותחים בשוק. כדי שתוכלו להצליח בחקירות, עליכם לרכוש את הציוד הנכון. חברת G-Club מציעה ציוד לחוקרים פרטיים ובאתר החברה תוכלו לבחור ממגוון רחב של מכשירים, בעלי איכות גבוהה, מהחדשים הקיימים בשוק.

 

פנה אליכם מישהו שחווה קשיים בזוגיות וצריך שתבצעו עבורו חקירת גירושין כיוון שחושד שבת זוגתו בוגדת בו? ישנן דרכים רבות בהן תוכלו לאסוף מידע על האישה. באמצעות הציוד המתקדם ביותר שתמצאו אצלנו תוכלו לדאוג להוכחות שיספקו את התשובות לבן הזוג.
ניתן להשתמש במכשיר האיתור הנצמד לרכב, שנמכר עכשיו במחיר הנחה, המאפשר מעקב במערכת אונליין ואפליקציה לסמארטפון. המגנט העוצמתי של המכשיר מאפשר הצמדה חזקה של המכשיר לרכב, ויאפשר זמן פעולה לרכב שנע עד חמש שעות ביום למשך חודש וחצי! כיוון שהמכשיר אטום למים ואבק ניתן להשתמש בו בכל עונות השנה וחיישן התנועה שלו תורם למצב של חסכון בסוללה.
אפשרות נוספת היא שבן הזוג יעניק לזוגתו עט מודרני במתנה. מה שהיא לא יודעת זה שבעט מותקנת מצלמה לצילום באיכות גבוהה של וידאו, תמונות וקול. הצפייה בחומר המוקלט נעשית במחשב הביתי. גם העט נמכר כעת במחיר מוזל ומכיוון שזהו כלי כתיבה נפוץ בכל בית, הוא משמש ציוד לחוקר פרטי המהווה כיסוי מושלם לעבודתו.

ב- G-Club תמצאו ציוד חקירות נוסף שישמש אתכם בעבודתכם גם למטרות נוספות כמו איסוף מודיעין. באתר תמצאו מצלמות שטח רבות המתאימות לכל מטרה. המצלמות שולחות תמונות בזמן אמת לאורך היום והלילה וניתן להתקינן כמעט בכל מקום שתרצו החל מחצרות בתים, פארקים או כל שטח פתוח. הסוללה שלהן בעלת יכולת "מצב שינה" המאריך את חייהן עד למספר חודשי שימוש.
ישנן גם מצלמות נסתרות המיועדות לצילום חשאי. ניתן למקם אותן בבית, במשרד, ברכב ואפילו בצעצועים של ילדים. חלקן כל כך קטנות שניתן למצוא אותן במפסקי תאורה, מטענים חשמליים, במחזיק המפתחות ואפילו במכשירי ה- WIFI. המצלמות משדרות בזמן אמת לאפליקציה במחשב ובסמארטפון, בעלות חיי סוללה ארוכים וטעינה מהירה ולחלקן גם חיישן תנועה המאפשר שימוש יעיל יותר.
המצלמות הנסתרות מספקות מידע שיכול להוות הוכחות גם בבתי משפט.

 

מכשירי איתור ומעקב בשילוב האזנה – להרחיב

גם מכשירי האזנה יעזרו לכם לבצע את עבודתכם על הצד הטוב ביותר. תפעול המכשירים באמצעות סים כארד מאפשר שמיעת הנעשה מכל מקום באמצעות הטלפון. כיוון שלא תמיד תוכלו להימצא במקום בו מתבצעת החקירה, מכשירי ההאזנה יעשו את העבודה עבורכם. יחידות ההאזנה הן קטנות וניתן להסתירן בכבל USB, במטען, במפצל חשמל ובמקומות נוספים שלא יעוררו חשד.

אם תרצו גם להקליט את המתרחש, ולא רק להאזין לו, תוכלו להשתמש במכשירי הקלטה. מכשירים אלה קיימים בדמות טייפ מנהלים, אך זה גדול וחשוף מדי במידה ולא תרצו שידעו שאתם מקליטים את השיחה. לפיכך פותחו מכשירי הקלטת שיחות קטנים כל כך וניתנים להסתרה על גבי דיסק או קי, על הבגדים או אפילו בצעצועים. למרות גודלם הקטן יש להם יכולת הקלטה של לפחות 8 שעות. גם למכשירים אלה יש אפשרות הפעלה על ידי חיישן קולי המאפשר חסכון בחיי הסוללה וניצול מקסימלי של זמן ההקלטה.
בהרבה מקרים ברכב מתבצעות שיחות רבות המספקות מידע חשוב ובעל ערך. ישנם מכשירי הקלטה המתאימים בדיוק למטרה זו. הם מאפשרים שימוש במפות גוגל, צילומי לווין ורחובות ברמת דיוק גבוהה כאשר ניתן לשלוט על כל הפונקציות באמצעות הטלפון הסלולרי. המידע המתקבל בזמן הנסיעה נמצא כחשוב מעין כמוהו במקרים רבים.

במסגרת עבודתכם כחוקרים פרטיים יכול להיות שאתם תהיו אלה הנתונים למעקב. אך אל דאגה, גם לזה יש פתרון. תוכלו לרכוש גם גלאי האזנה ומעקב ובאמצעותם לבדוק האם בסביבתם הסתירו אביזרי איתור ומעקב. 

טווח המחירים של המכשירים הוא רחב וניתן למצוא את הציוד הרלוונטי לכם במחיר המתאים לכל כיס בהתאם למטרות הרכישה, כשלכל מוצר ניתנת אחריות מטעם היצרן.

כדי להיות אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר של G-Club או להתקשר ל- 03-5032880, להתייעץ עם המומחים שלנו ולהנות משירות איכותי ומחיר הוגן. אצלנו יש מגוון של ציוד. חוקרים פרטיים רק צריכים לרכוש אותו. נעשה הכל כדי ששביעות הרצון שלכם תהיה גבוהה ותוכלו להנות מחווית קנייה טובה בחברה הפועלת מזה שני עשורים, ומייבאת ומשווקת את מערכות הבילוש, הפיקוח הבקרה ואיסוף המידע המהימנות והמתקדמות ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.