על התקנת מצלמות נסתרות בבית

על התקנת מצלמות נסתרות בבית

הזכות המבחר הגדול והאיכותי של מצלמות נסתרות להתקנה עצמית, השימוש במצלמה נסתרת בבית הפך לזמין וקל מאי פעם. יחד עם זאת, במידה ואתם מתכננים התקנה של מצלמה נסתרת בבית יש מספר דברים שכדאי לדעת מראש, עוד בטרם קניית והתקנת המצלמה.

 

מדוע בכלל להתקין מצלמות נסתרות בבית

התקנה של מצלמות נסתרות בבית מתבצעת עקב מגוון רחב של סיבות. למשל, יש המבקשים להתקין מצלמה בגלל חשד שהמנקה גונבת מהבית חפצים או כסף, שהיא לא מתנהגת כיאות או לא עובדת כמצופה ממנה. דוגמא נוספת מהווים מקרים שבהם בבית נעשה שיפוץ מקיף ועובדים בו אנשי מקצוע בשעות שהבעלים לא נמצאים, והם מבקשים לפקח אחר ההתנהלות.

 

כמו כן, יש המבקשים להתקין מצלמה במטרה לפקח אחר פעולה של מטפל או מטפלת לתינוק, קשיש או חסר ישע. מאידך, יש מי שמבקש להתקין מצלמה עקב חשד לבגידה של בן או בת הזוג, ויש מי שרוצה להתחקות אחר פעילות ילדו המתבגר כשאינו נמצא בבית.

 

 להכיר את סוגי המצלמות בשוק

מצלמות נסתרות הינן מצלמות זעירות מסוגים שונים, שניתן להסתירן בתוך פריטים שונים בבית כמו מנורת שולחן, שקע חשמל, מתקן להפצת ריח, מטען של טלפון, גלאי נפח, שעון קיר ועוד. ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של מצלמות, לרבות מצלמות כפתור עצמאיות או עם ערכה,  מצלמות עם חיישני תנועה, מצלמות אלחוטיות, מצלמות סים, מצלמות ויי.פיי ועוד.

בנוסף לכך, אפשר לבחור מצלמות בגדלים, פונקציות ואיכויות שונות. למשל, ניתן לבחור את מידת הרזולוציה של המצלמה, לבחור בעדשה שיכולה לצלם בתנאי תאורה שונים, וכן להזמין מצלמה עם מיקרופון, מצלמה עם זיכרון מורחב, ועוד.

אז בתור התחלה, יש לבחור במצלמה שעונה לצרכי המשתמש, המבוססים בעיקר על מטרת הצילומים, כמו לשמור על הבית מפני פורצים, לפקח אחר ההתנהלות בבית וכדומה.

 

בחירת מיקום נכון עבור מצלמה נסתרת

בבחירת מצלמה נסתרת יש לקחת בחשבון גם את המיקום המתאים עבורה. עליה להיות מוסתרת היטב ולא גלויה לעין, בעוד שמיקומה משתלב בסביבה ואינו מעורר חשד. בנוסף, במיקום של המצלמה יש לקחת בחשבון את זווית הצילום הרצויה, התאמה לחיבורים נדרשים, ואת איכות השמע והאור במקום ההתקנה.

  • מטרת הצילומים- מיקום מצלמה נסתרת מושפע באופן ישיר ממטרת הצילומים, בין אם מבקשים לצלם סיטואציה רחבה בחדר, התמקדות באזור או אדם מסוים וכדומה.
  • מיקום מוסווה- יש למקם את המצלמה בנקודה שאינה בולטת לעין המתבונן, ועדיף שלא תהיה בגובה העיניים שלו.
  • הגנת המצלמה- חשוב לבחור למצלמה גם מיקום בטוח ומוגן, לרבות התקנה בנקודה יציבה, שהמצלמה לא תיפול ממנה ולא תיחבל.
  • זווית וגובה המצלמה- יש לבחור בנקודה המספקת תצפית כמה שיותר טובה, מקיפה וברורה על האזור שאותו מבקשים לצלם, עם כמה שפחות הפרעות וסיכוי קטן שמשהו יסתיר אותה.
  • תאורה- יש לבחור במיקום מתאים בעוצמת התאורה שלו למצלמה הנבחרת.
  • שמע- מי שרוצה לשמוע היטב את הנאמר נדרש להציב את המצלמה בקרבת האנשים שאותם הוא מבקש לצלם.
  • מקור אנרגיה- אם מדובר על מצלמה עם חיווט יש להתקינה קרוב למקור חשמל באופן שהחיווט שלה לא יהיה גלוי לעין.
  • חיבור מצלמה אלחוטית- אם מדובר במצלמה אלחוטית יש לדאוג לחברה במיקום הקרוב לנתב או למחשב.
  • דיסקרטיות- בכל מקרה חשוב לבצע את התקנת המצלמה הנסתרת באופן דיסקרטי, כך שמושא הצילומים לא יהיה מודע ולא יחשוד בקיומה.

 

התקנה חוקית של מצלמה נסתרת

מלבד מיקום נכון של מצלמה נסתרת יש לקחת בחשבון גם את היבטי החוק בנושא. כך למשל, החוק אוסר להתקין מצלמה נסתרת בבית במקומות שבהם מקיימים יחסי מין, כמו מיטת הורים, ומי שמבצע צילומים כאלו נחשב כמבצע עבירה פלילית. כמו כן, החוק אוסר על התקנת מצלמות במקומות שלא מכבדים את צנעת הפרט, כמו חדרי רחצה וחדרי שירותים.

 

עלות התקנה של מצלמה נסתרת

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הינו עלות קניית והתקנת המצלמה הנסתרת. בתור התחלה, יש להבין כי מצלמות נסתרות מוצעות בשוק בטווח רחב של מחירים, המתחיל במאות שקלים בודדות ועולה לאלפי שקלים. העלות של המצלמה משתנה בהתאם לסוג ולאיכות, וכן בהתאם לפונקציות השונות שהיא מספקת. כמו כן, העלות משתנה בין היצרנים והספקים השונים, לכן כדאי להשוות מחירים ולבחור במצלמה של יצרן מומלץ במחיר כדאי, המסופקת עם אחריות.

בנוסף, אם מבקשים סיוע מקצועי בהתקנת המצלמה, יש להוסיף לסכום עוד כמה מאות שקלים בממוצע, בהתאם לכמות המצלמות שמבקשים להתקין ומורכבות התקנתן. יחד עם זאת, יש לציין כי בימינו ניתן למצוא לא מעט מצלמות נסתרות איכותיות להתקנה עצמית, שקל ומהיר להתקינן, ורבות מהן הינן אלחוטיות.

 

 מקור מומלץ להזמנת מצלמות נסתרות

אחרי שיש לכם ידע כללי בנושא של התקנת מצלמות ביתיות, אתם בוודאי מבקשים לקנות מצלמה נסתרת מתאימה. בראש ובראשונה, חשוב להזמין ממקור מומלץ ואמין כדוגמת חברת G-Club. מדובר בחברה מעורכת בשוק המתמחה בייבוא, שיווק ואספקה של ציוד ריגול, כולל בין היתר אספקה של מצלמות נסתרות מתקדמות לבית. המצלמות של החברה נבחרו בקפידה מבחינת איכותן ואמינותן, וניתן להזמינן עבור מחיר משתלם ישירות דרך האתר.

באתר החברה מוצע מבחר גדול של מצלמות נסתרות לבית להתקנה עצמית פשוטה וקלה. כמו כן, לרשות הלקוחות עומד צוות מקצועי ואמין שפנוי לסייע בבחירת מצלמה מתאימה לצרכיהם.

להזמנת מצלמות נסתרות לבית דרך האתר של חברת G Club לחצו כאן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.