בדיקת האזנות סתר – מכשור טכנולוגי מתקדם


בדיקת האזנות סתר – מכשור טכנולוגי מתקדם

 

מדוע מבצעים האזנות סתר

האזנות סתר, כשמן כן הן – מבוצעות ללא ידיעת או הסכמת בעלי השיחה, כדי לאסוף מידע או לחקור אירועים. האזנות סתר הן לא תמיד חוקיות אך ישנם מצבים בהם החוק מתיר לבצע אותן אם לטובת בטחון המדינה או לחברות העוסקות במידע רגיש וחשופות לריגול תעשייתי ואפילו לשיחות טלפון. כדי לשמור על עצמם מריגול יבצעו אותם גורמים בדיקת האזנות סתר שגרתיות כנגדם.

ישנם סוגים רבים של בדיקות אותן ניתן לבצע.

 

בדיקת האזנות סתר בבית

לא תמיד אנחנו נמצאים בבית ואפילו שזה אמור להיות המקום הבטוח ביותר עבורנו, יתכן כי יתרחשו בו אירועים הנסתרים מאיתנו. כדי לגלות את המתרחש מאחורי גבינו ולהשיג את המידע הנחוץ לנו, עומדים לרשותנו מספר אמצעים.

  • שימוש במכשירי האזנה – באמצעות הטלפון, ניתן לשמוע את המשודר ממכשירי ההאזנה מכל מקום כיוון שמותקן בהם סים כארד המאפשר ביצוע שיחות טלפון אליהם. המידע המושג על ידי מכשירים אלה יכול להיות אישי או עסקי בהתאם למקום בו הוסתר המכשיר – במשרד הביתי, בטלפון הקווי או באחד החדרים או החפצים המפוזרים בבית. חלק מהמכשירים הם בעלי גלאי תנועה השולח התראות במקרי חירום, בהתאם להגדרות המופעלות מראש על ידי המשתמש. את ההגדרות ניתן גם לשנות מרחוק באמצעות האפליקציה.
    טווח ההאזנה משתנה ויכול להגיע גם למרחקים ארוכים אם משתמשים בכבל USB או במכשירי האזנה בתוך מטען או מפצל חשמל.
  • שימוש בגלאי תנועה וקול – ניתן להתקין גלאי תנועה וקול להתראה בחירום בבית. הגלאי מאפשר שמע למתרחש בסביבתו במרחק של 8 עד 10 מטרים. כיוון שהוא גם מזהה תנועה, המכשיר ישלח התראה לטלפון הסלולרי וניתן יהיה להתחיל את ההאזנה באותו רגע ולמקסם את חיי הסוללה.
  • שימוש באביזרים יומיומיים כדוגמת המחשבון המשרדי. המחשבון הוא חפץ אידיאלי להסתיר בתוכו מכשיר האזנה. הוא מאפשר האזנה ברדיוס של עד 7 מטרים ויכול לפעול במשך 3 שעות רצופות. כיוון שהוא נמצא בכל בית ומשמש כמחשבון לכל דבר, אף אחד לא יחשוד כי זהו מכשיר האזנה והדברים הנאמרים בסביבתו מוקלטים.

 

האזנות סתר ברכב

כמו שצוין, ניתן לבצע האזנות סתר בכל מקום – גם ברכב. יכול להיות שבני בית נוספים חולקים איתך את השימוש ברכב. זמן נסיעתם ברכב, ללא הנוכחות שלך, מאפשר להם לבצע שיחות בחופשיות אך אתה יכול להאזין גם לשיחות אלה באמצעות מכשור טכנולוגי המתאים במיוחד למטרה זו.

  • מכשיר ההאזנה 20L נראה כמטען לרכב אך מכיל בתוכו תוספת מיקרופון ברגישות גבוהה שמאפשר הקלטה של הנאמר. כיוון שהוא משמש גם כמטען לסלולרי ואביזרים נוספים, אין סיבה לחשוד כי הדברים הנאמרים ברכב מוקלטים ויכולים לשמש כעדות והוכחות למעשים הנעשים ללא ידיעתך.
  • מכשיר ה- 26C הוא מחזיק מפתחות לרכב ובו מותקנת מצלמה סמויה שתתעד פגישות, ישיבות ושיחות. התיעוד יכול להתבצע במצלמת וידאו או תמונות לפי בחירה, אך כדי להבטיח את השמע יש לוודא שנבחרה פונקציית הוידאו. התיעוד יתבצע במשך שעתיים ויכול להישמר בכרטיס הזכרון שמכיל עד GB32. מחזיק המפתחות נמצא כמעט תמיד בסביבתנו – בתיק, במשרד, ברכב ואפילו בבית ולכן יכול לספק מידע זמין ומהיר.

 

האזנות סתר לנייד

אנחנו לא הולכים לשום מקום בלי הטלפון הנייד שלנו. השימוש בניידים הוא הנפוץ ביותר כיוון שאנחנו לוקחים אותם איתנו לכל מקום והם צמודים אלינו גם בבית וגם במשרד. לכן הדרך הקלה ביותר היא להאזין למכשיר הסמארטפון.
באתר החברה נמצא מכשיר האזנה המשמש כבל לאנדרואיד ואייפון הניתן לחיבור לכל מטען סטנדרטי או למחשב. חיישן הקול הרגיש קולט את הנאמר בטווח רדיוס של עד 10 מטרים והמשתמש יכול לבחור את האופציה לקבלת שיחת טלפון מהמכשיר בעת זיהוי קול בלבד ובכך לייעל את תהליך ההאזנה.

 

בדיקת האזנה

מה קורה אם אתה מבצע מעשים הדורשים ממך להתנהג בחשאיות ולהסתיר מידע? במידה ואתה חושד כי מאזינים לך יש גם מכשירים המאפשרים גילוי האזנות בבית וברכב ואפשר גם לבצע בדיקת האזנה לטלפון נייד או בדיקת האזנה לאייפון. אחד המכשירים שמתאימים לכך הוא גלאי האזנה. למכשיר יכולת גילוי של מכשירי האזנה כיוון שהוא משתמש בטווח תדרים רחב. הוא יתריע על הממצאים באמצעות רטט, קול או שקט, ויש לו אנטנה נוספת לביטול הפרעות סביבתיות.
מכשיר נוסף שתמצא בחברה, מגלה מכשירי האזנה ומצלמות, מכשירי מעקב וטלפונים. המכשיר המתקדם מזהה בטווח של עד MHz1 ובמרחב של 15 מ"ר.

את כל המכשירים המצויינים כאן ניתן למצוא בחברת G-Club – חברה המייבאת, משווקת ומספקת אמצעי ריגול ומעקב לחברות ופרטיים. כל המכשירים בעלי טכנולוגיה מפותחת, מהמתקדמות בשוק, וקלים לתפעול. נציגינו בחברה ישמחו לענות על כל שאלה ולעזור ברכישת הציוד המתאים למטרה שלכם. צרו עימנו קשר ב- 03-5032880 או בקרו באתר החברה. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.