על התקנת מצלמה נסתרת ברכב

בשנים האחרונות בוחרים לא מעט אנשים להתקין מצלמות נסתרות ברכבם, כל אחד מסיבותיו שלו. במאמר הבא יוסבר למה כדאי להתקין מצלמה נסתרת ברכב, אילו מצלמות נסתרות ניתן לקנות, היכן להסתירם במכונית, ועוד.

 

אז למה כדאי להתקין מצלמה נסתרת ברכב

התקנת מצלמה נסתרת לרכב נדרשת עקב מספר סיבות ומניעים, הכוללים בין היתר:

  • עם מצלמה נסתרת ניתן לעקוב אחר המתרחש ברכב במקרה שהוא נגנב, וזוהי נקודה משמעותית לאור מכת גניבות הרכב בישראל.
  • אם ילדכם המתבגר עושה שימוש ברכב תוכלו לוודא כי הוא נוהג כראוי ובזהירות, אינו נוהג שתוי וכדומה.
  • מצלמות ברכב גם יכולות לעקוב ולתעד את מה שקורה באזור החנייה, וכך לזהות למשל אם מישהו פוגע ברכב החונה מתוך רשלנות או בכוונת זדון.
  • מי שהרכב משמש לו גם כמקום עבודה יכול לתעד פגישות שונות, כמו פגישה עם לקוח וכדומה.
  • מצלמה ברכב גם יכולה לשמש עבור ניטור של תאונות דרכים, עם הקלטה חזותית של המסייעת בהליכי תביעות.
  • במקומות עבודה, מצלמה נסתרת יכולה לשמש גם כאמצעי ניטור ופיקוח אחר התנהגות הנהג, ויכולה לסייע לשפר את הרגלי הנהיגה שלו.
  • מצלמה נסתרת מבוקשת גם על ידי אנשים המבקשים לעקוב אחר בן או בת הזוג שלהם עקב חשד לבגידה.

 

 בחירת מצלמה מתאימה לרכב

מבקשים לקנות מצלמה נסתרת לרכב? יש שורה ארוכה של פרמטרים שחשוב לתת עליהם את הדעת, לרבות:

  • מומלץ להכיר את סוגי המצלמות הנסתרות לרכב שיש בשוק, ולבחור בסוג שמתאים לכם. למשל, ניתן למצוא מצלמות ווי.פיי שמעבירות בזמן אמת את התוכן המצולם ישירות לטלפון הנייד. כמו כן, ניתן למצוא מצלמות נסתרות ייעודיות לצילום בתנאי תאורה ירודים, מצלמות עם חיישן תנועה ועוד.
  • מכיוון שמדובר בחלל קטן, לרוב עדיף לבחור לרכב במצלמות נסתרות כמה שיותר זעירות.
  • מכיוון שאין זה פשוט לספק למצלמה מקור כוח מהרכב, בדרך כלל כדאי לקנות מצלמות ניידות שיש להן סוללות נטענות משלהן.
  • ניתן גם למצוא בשוק מצלמות לרכב שהן כבר מוסלקות, למשל מצלמה המוסלקת בתוך שלט של לרכב, במנורת הרכב, במושב הרכב ועוד.
  • יש לבחון את איכות הצילום של המצלמה ואת מידת הרזולוציה והחדות של התמונות המופקות. בנוסף, יש להבין אם המצלמה יכולה לצלם גם בתנאים של תאורה מוגבלת, למשל בשעות החשיכה.
  • הבינו אילו פונקציות נוספות חשוב לכם שיהיו במצלמה, כמו מצלמה שיש לה גם מיקרופון המקליט שיחות, זיכרון מוגדל, צפייה בתמונות בזמן אמת דרך טלפון נייד, ועוד.

 

התקנת מצלמה נסתרת ברכב 

בחירה של המצלמה מושפעת גם ממיקום ההתקנה שלה ברכב. בתור התחלה, הבינו מה אתם רוצים שהמצלמה תקלוט ובהתאם בחרו במיקום נכון עבורה. יתכן שתרצו להתמקד באזור הנהג, בחלק האחורי של הרכב, בכל החלל הפנימי, במה שקורה מחוץ לרכב וכדומה. בנוסף, חפשו מיקום בטוח ומוגן למצלמה שגם ישמור עליה, כזה שלא נוגעים בו ומסווה היטב.

כאמור, המיקום יכול להיות מסווה בתוך פריטים שונים ברכב, קבועים או ניידים. למשל, מיקום קבוע של מצלמה נסתרת יכול להיות בתוך מיכל מפיץ ריח, בתוך בובה שמודבקת ללוח מחוונים, ובתוך בובה התלויה על השמשה האחורית. מאידך, מקומות ניידים ברכב יכולים להיות בתוך שלט אזעקה, על גבי משקפי שמש של נהג הרכב, במתקן לכוסות ועוד.

מי שרוצה להשקיע יוכל גם להחביא את המצלמה בתוך גוף הרכב עצמו, למשל בצד של כרית הראש של הנהג, בתוך פתחי מזגן, בתוך רמקולים או בתוך גוף התאורה הפנימי של הרכב. עם זאת, חשוב שמיקום המצלמה לא יפריע לנהיגה, לא יחסום את תנועת הנהג ולא יגביל את שדה הראייה שלו.

וכעת, אחרי שמצאתם מיקום נאות למצלמה והצבתם אותה, חשוב שתבדקו שהמצלמה עובדת כמו שצריך. את הבדיקה כדאי לבצע במצבים ובשעות שונות, למשל בחניה של הרכב, כשהרכב בנסיעה, בשעות הערב וכדומה.

 

הזמנת מצלמות נסתרות לרכב 

מבקשים לקנות מצלמה נסתרת לרכב? באתר של חברת G Club מוצע מבחר גדול, מתקדם ואיכותי של מצלמות נסתרות, הכולל גם מצלמות נסתרות שמתאימות לרכבים. המבחר כולל למשל מצלמה נסתרת קטנה לרכב שמוסלקת בתוך שלט אזעקה מעוצב, המתאימה לצרכים שונים כמו תיעוד פגישות.

מעבר לכך, לחברה יש עוד מגוון סוגי מצלמות נסתרות שניתן להסליקן במקומות שונים, כמו מצלמות מוסלקות בתוך עט, בתוך רמקול, בתוך מחזיק מפתחות, במסגרת של משקפי שמש, בכוס תרמית, בתוך בובה ועוד.

ראוי לציין כי באתר מציעים עבור מצלמה נסתרת לרכב מחיר משתלם במיוחד. ואם אינכם בטוחים באיזו מצלמה לבחור, לרשותכם עומד הצוות המקצועי של החברה הזמין לסייע בנושא.

להזמנת מצלמות נסתרות איכותיות, לרבות כאלו שמתאימות לרכבים, ישירות דרך האתר של חברת G Club – לחצו כאן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.