מצלמות נסתרות לעסק – המדריך המלא

היתרונות בהתקנת מצלמות נסתרות

התקנת מצלמות נסתרות בכל עסק, מקנה יתרונות רבים, כמו:

  • בקרה על העובדים – העובדים אמורים להיות נאמנים ולעבוד בצורה הטובה והיעילה ביותר. אך על מנת להבטיח זאת, ניתן להתקין מצלמות נסתרות בעסק. שכן, בעזרת המצלמות הנסתרות ניתן לבחון את ההתנהלות של העובדים בשגרת העבודה שלהם.
  • גניבות או פריצות – כאשר ישנן מצלמות נסתרות בבית עסק, הדבר יכול לספק תצלומים ותיעוד במקרים של פריצות לעסק.
  • בקרה על הנעשה בבית העסק – כל בעל עסק יהיה רגוע יותר כאשר יש לו מצלמות בעסק, המשדרות לו את הנעשה במקום. 

 

איפה ניתן להתקין מצלמות נסתרות?

את המצלמות הנסתרות ניתן למקם כמעט בכל מקום בעסק. אך ישנם אזורים רגישים שמומלץ ביותר להתקין שם מצלמות נסתרות. בין האזורים האלו ניתן למנות את אזור הקופה, ואת דלת הכניסה של העסק. זאת על מנת לצפות בכל מי שמתעסק בכספים של העסק וכן על מנת לצפות בכל מי שנכנס לעסק או יוצא ממנו.

 

כמה עולה מצלמה נסתרת?

עלות מצלמות נסתרות לעסק, יכולה להיות מושפעת ממגוון משתנים, דוגמת:

  • גודל בית העסק – מטבע הדברים, בעסק גדול יהיה צורך להתקין יותר מצלמות נסתרות, כך שהמחיר הכולל יעלה בהתאם. חשוב לדאוג לכסות את האזורים החשובים שבעסק, כמו אזור הקופה וכדומה. לכן, מומלץ שלא לחסוך בהשקעה הכספית אלא לרכוש מספיק מצלמות נסתרות. 
  • סוג המצלמה – ישנם מגוון סוגים של מצלמות נסתרות, כאשר המחיר שלהן נע בין מצלמות יקרות יותר ומצלמות פשוטות וזולות יותר, תלוי במותג המצלמה ובפונקציות שיש בה. שכן, ישנם פונקציות שונות שיכולות להעלות את המחיר של המצלמה, כמו הקלטת אודיו, חיישני תנועה וכן הלאה. העלות של מצלמה נסתרת עם פונקציות נוספות, יכולה להגיע לכמה מאות שקלים עבור כל מצלמה.  
  • מותג מוכר ומקצועי – מומלץ ביותר לבחור במצלמות של מותג מוכר ומקצועי, גם אם הדבר כרוך בתשלום נוסף. שכן, בחירה במצלמות של מותג מקצועי, תבטיח מצלמות נסתרות איכותיות שימלאו את תפקידן לאורך זמן רב. 

 

איך לבחור מצלמה נסתרת?

כאשר ניגשים לבחור מצלמות נסתרות, חשוב לקחת בחשבון את הדגשים הבאים:

  • גודל – על מנת שהמצלמות אכן תהיינה נסתרות, יש לבחור במצלמות בגודל קטן ככל הניתן.
  • הטמעה בתוך מוצרים – דרך יעילה ביותר להצבת מצלמות נסתרות בעסק, היא בחירה במצלמות המוטמעות בתוך פריטים שונים. לדוגמא, מצלמה נסתרת בתוך מפיץ ריח, יכולה להשתלב בטבעיות בכל עסק.
  • רזולוציה – חשוב לבחור במצלמות בעלות רזולוציה גבוהה. זאת על מנת שיהיה ניתן לצפות בצורה ברורה בנעשה בעסק.
  • שמע – ישנן מצלמות נסתרות עם אפשרות גם להקלטת אודיו. לכן, במקרים בהם יש צורך גם לשמוע את הנעשה בעסק, ניתן לבחור במצלמות מסוג זה.
  • גודל אחסון – רצוי לבחור במצלמות עם שטח אחסון גדול ככל הניתן. זאת על מנת שיהיה ניתן לאחסן במצלמה תצלומים רבים.

 

G Club – מצלמה נסתרת זולה

אנו בחברת  ,G Clubמתמחים בייבוא ובאספקת מגוון מצלמות אלחוטיות נסתרות, מצלמות זעירות, מצלמות WIFI אלחוטיות ועוד. שביעות רצון הלקוח מהווה אבן יסוד בפעילות שלנו, לכן כל הלקוחות שלנו נהנים משירות יעיל ואדיב. יש לנו ניסיון בתחום מעל 18 שנה והיכולת לספק מענה לכל צורך. אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה ולספק לכם את כל המידע הנדרש. כל המוצרים המשווקים על ידנו הנם DIY, כלומר "עשה זאת בעצמך" ומיועדים להתקנה והפעלה עצמית.

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

03-5032880

 058-7447000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.