ציוד חוקרים פרטיים

ציוד לחוקר פרטי

חוקר פרטי הינו אדם העוסק במסגרת אזרחית באיסוף מידע על אנשים פרטיים או עסקיים עבור הלקוחות שלו. ישנם תחומים רבים בהם עוסק חוקר פרטי, דוגמת:

  • הונאת ביטוח – לעיתים, אנשים מנסים את מזלם ומדווחים מידע רפואי שקרי לחברת הביטוח, על מנת להנות מפיצוי כספי. לכן, חוקר פרטי בעזרת ציוד חקירות מיוחד, יכול לחשוף האם מדובר בהונאה, ולחסוך לחברת הביטוח סכום כסף לא קטן.
  • אישות – במקרים בהם יש חשד לבגדיה בין בעל ואישה, חוקר פרטי יכול לעקוב אחר בן או בת הזוג ולברר האם ישנה בגידה בזוגיות. 
  • ריגול עסקי – כאשר בעל עסק רוצה לחשוף סודות עסקיים של מתחרים עסקיים שלו, הוא יכול לשכור את שירותיו של חוקר פרטי.
  • חקירות בתחומים שונים – בכל חקירה שמתבצעת על אדם החשוד במעשי פשיעה, חוקר פרטי יכול לחשוף מידע מפליל אודות החשוד. 
  • מהימנות עובדים – במקרים בהם עולה חשד כי אחת העובדים מעל בתפקידו, ועשה מעשים שפגעו בעסק, ניתן לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. החוקר הפרטי יכול לחשוף מידע שיאשש את החשדות, או לחלופין יפריך את החשדות.


רשימת ציוד לחוקר פרטי

ציוד לחוקרים פרטיים הוא חלק חיוני ביותר בכל חקירה או איסוף מידע. בין המאפיינים שניתן למצוא בכל סוג של ציוד חוקר פרטי, הוא ההסוואה של הציוד בצורה שלא תעורר חשד. להלן רשימה של ציוד שיכול לשמש כל חוקר פרטי:

  • מצלמות נסתרות – ניתן להשיג מצלמות נסתרות בסוגים שונים ובעיצובים מגוונים. את המצלמות הזעירות ניתן למצוא כשהן מוטמעות במגוון פריטים, כמו שלט לרכב שמותקנת בו מצלמה סמויה, עטים, משקפי שמש ועוד. בעזרת המצלמות הנסתרות, ניתן לתעד ולאסוף ראיות מפלילות לכל עבודת חקירות.
  • מכשירי מעקב – במסגרת העבודה של חוקר פרטי, עולה הצורך לעקוב אחרי אנשים מסוימים על פי בקשת הלקוח. בין אם מדובר על מעקב אחר בן זוג החשוד בבגידה, ובין אם מדובר על מעקב אחר אדם שחשוד בפלילים, מכשירי המעקב יוכלו לסייע רבות בעבודתו של חוקר פרטי.
  • מכשירי הקלטה – על מנת לתעד שיחות מפלילות, יש צורך להשתמש במכשירי הקלטה. אך על מנת להסוות את מכשירי ההקלטה, ניתן להשיג מכשירי הקלטה זעירים, המוטמעים בציוד שעושים בו שימוש בשגרת היום, כמו  עטים, שעונים ועוד. כמו כן, במידה ויש צורך להקליט שיחות המתקיימות במקום מסוים, ניתן להתקין במקום עצמו מכשירי הקלטה.
  • אוזניות נסתרות – במקרים בהם מדובר בעבודת ריגול או עבודת מעקב גדולה, המורכבת מכמה חוקרים פרטיים, יש צורך לפתרון שיאפשר לחוקרים לתקשר ביניהם בצורה טובה ומוסוות. על כן, אוזניות נסתרות מהוות את הפתרון האידיאלי עבור מקרים כאלה. כמו כן, לעיתים הלקוח יכול ללוות את החוקר הפרטי במהלך העבודה, ולתת לו הוראות שונות בעזרת האוזניות שבאוזנו של החוקר.
  • ציוד לראיית לילה – ישנם מקרים בהם עולה הצורך לעקוב אחר אדם מסוים גם בשעות הלילה, או בעיקר בשעות הלילה. לכן, על מנת שיהיה ניתן לעקוב אחר אדם מסוים בשעות החשיכה, יש להצטייד בציוד ראיית לילה ייעודי.

 

G Club – ציוד לחוקרים פרטיים 

אנו בחברת  ,G Clubמתמחים בייבוא ובאספקת מגוון ציוד ריגול לחוקר פרטי. החל ממצלמות נסתרות, דרך ציוד ראיית לילה וכלה באוזניות נסתרות מקצועיות ועוד. שביעות רצון הלקוח מהווה אבן יסוד בפעילות שלנו, לכן כל הלקוחות שלנו נהנים משירות יעיל ואדיב. יש לנו ניסיון בתחום מעל 18 שנה והיכולת לספק מענה לכל צורך. אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה ולספק לכם את כל המידע הנדרש. 

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

03-5032880

 058-7447000

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.