מכשירי מעקב מתקדמים

מכשירי מעקב

מכשירי מעקב באים להפיג או לאושש חשד כי מישהו מציג לכם מצג שווא. ייתכן ואתם מעוניינים לוודא את העובדות לאשורן. או שאולי רוצים להבטיח את שלום המשפחה. על ידי שימוש במכשיר איתור תוכלו לדעת מה קורה. מציוד במעקב הקיים היום בשוק פשוט להפעלה וניתן לקבל מידע לסמארטפון, טאבלט ומחשב. אפשר גם לסנכרן אותם למערכת אונליין המספקת מיקום ונתיב תנועה ואף ניתן לשחזר תנועה של 90 ימים אחרונים.

לפניכם הסבר בנוגע לסוגים השונים של מכשירי מעקב רכב (הידועים בשם GPS Tracker) ומכשירי איתור GPS המשמשים כחפצים יומיומיים (למשל, שעון יד) ומהווים ציוד מעקב מקצועי – בעלות השווה לכל כיס.

מכשיר איתור

ציוד מבוסס GPS הינו ברמת דיוק של 5 מטר. הוא מספק את מיקומם של כלי רכב או ציוד אחר עליו אתם מעוניינים לפקח. כך תוכלו לוודא כי הוא נמצא במקומו או לקבל מידע על תנועתו. בנוסף אפשר גם להאזין למתרחש בסביבה. על פי דרישה, המכשיר יכול לשדר אות מצוקה  SOS במקרי חרום הכולל על פי מערכת GPS. הדבר שמיש מאד במקרה של גניבה או אובדן ציוד.

ציוד מעקב חכם

קיים ציוד נלווה המאפשר להתאים אותו לשימוש מגוון. עבור Gps Tracker קיים מגוון ציוד נלווה כגון סוללות גיבוי, מטענים, מגנטים מיוחדים המאפשרים להתאים אותו למשימה אותה אתם מבקשים למלא ואשר מסוגלים לשלוח אותות מיקום, תזוזה, טלטול ועוד ומספקים מידע עדכני על מקרים כמו שוד הרכב או יציאת אובייקט המעקב ממקומו.

מכשירים מודרניים

עם התקדמות הטכנולוגיה והבנת הצרכים ממכשירי המעקב נוספו להם מספר אפשרויות. יש להם יכולת האזנה בזמן אמת. כמו כן מספקים מכשירים אלו מעקב בזמן אמת בשידור ישיר של מסלול הנסיעה. בנוסף ניתן לראות את הסטוריית הנסיעות וזמני העצירה של 180 ימים אחרונים. כיום ישנם דגמים רבים שבהם מגנט מובנה לצורך הצמדת המכשיר לרכב מבחוץ. הגדרת גדר וירטואלית שכל כניסה או יציאה ממנה של אובייקט המעקב שולחת התראה מיידית.

במידה ויש לכם שאלות או אתם מעוניינים במידע נוסף, הנכם מוזמנים להתקשר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.