סוגי מצלמות נסתרות שיש בשוק

מצלמה נסתרת עשויה להידרש בקשת רחבה של מצבי חיים. למשל, מצלמות אלו מבוקשות במקומות עבודה שיש בהם חשש לגניבות וחוסר יושרה של העובדים. גם אנשים פרטיים מבקשים להתקין מצלמה כשעולה החשד להזנחה או להתעללות בחסרי ישע, כמו בתינוקות או קשישים, וקיימים עוד מצבים רבים נוספים. 

אם גם אתם מבקשים לקנות מצלמה נסתרת לבית או לעסק, כדאי שתדעו כי כיום ניתן למצוא סוגים רבים של מצלמות נסתרות, כאשר לכל סוג של מצלמה יש תכונות משלה שחשוב להכיר. במאמר הבא יוסבר זה בכלל מצלמה נסתרת, אילו סוגי מצלמות נסתרות יש בשוק, כיצד משתמשים בהן נכון, ואיך מוצאים כתובת מומלצת לקנייתן.

 

מצלמה נסתרת – מה זה אומר בדיוק?

עבור צרכי אבטחה ביתית ניתן מגוון רחב של סוגי מצלמות, ובהן גם מצלמות נסתרות. מדובר במצלמות וידאו זעירות במיוחד, בגודל שיכול להיות ס"מ וחצי ואף פחות, עם עדשה קטנטנה בגודל של כאחד וחצי מ"מ. הן מיועדות לצורכי ריגול, כלומר לשימוש בזמן שהן מוסתרות, לרוב ללא ידיעת המצולמים.

מצלמות אלו כוללות עדשה והן גם יכולות לכלול מיקרופון, מכשיר הקלטה וכרטיס זיכרון. בתוך כך, בכל סוג ודגם של מצלמה ניתן למצוא יכולות שונות ומאפיינים של רכיביה. למשל, ניתן למצוא עדשות שיכולות לצלם בזוויות שונות, עדשות המציגות רמות שונות של רגישות לאור ולתנאי חשיכה, וכדומה. כאמור, למצלמה יש מיקרופון היכול להיות ברמות שונות של רגישות, ויש לה כרטיס זיכרון שיכול לשמור הקלטות בנות כמה ימים או שבועות. את המצלמות מחברים למכשיר הקלטה שיש לו יכולת זיכרון גבוהה, שלרוב ימוקם במיקום שונה מהמצלמה. 

 

מצלמות כפתור עצמאיות או עם ערכה

סוג מוכר של מצלמות נסתרות הינן מצלמות הכפתור, שקיבלו את שמן בגין גודלן שלא עולה על זה של כפתור של בגד. מצלמות אלו מוצעות בסוגים וגדלים שונים, ובעיקר ניתן לחלקן למצלמות כפתור עם ערכה או מצלמות כפתור עצמאיות.

מצלמות כפתור עצמאיות הינן מצלמות שכל רכיביהן נמצאים בתוך קופסת המצלמה, לרבות עדשה, סוללה, כפתור הפעלה וחיבורים שונים. בתור שכאלו הן יכולות להיות יחסית מגושמות ויש לשים לב שמשקלן אינו כבד מידי. לעומת זאת קיימות מצלמות כפתור עם ערכה, שבהן גוף המצלמה מורכב רק מעדשה שאליה מתחבר כבל, המוביל לערכת הפעלה הכוללת סוללה, כפתור הפעלה, כרטיס זיכרון וכדומה. יש להסתיר את כל רכיביהן של מצלמות אלו ובאופן שהכבל שלהן לא יהיה גלוי לעין.

 

מצלמות מוסתרות מתקדמות נוספות

כפי שאמרנו, ניתן למצוא בשוק סוגים שונים של מצלמות זעירות, הנבדלות בפרמטרים רבים ובין היתר גם בטכנולוגיה שלהן. למשל, ניתן למצוא מצלמות אלחוטיות עם וויי.פיי שמאפשרות בעזרת רשת האינטרנט צפייה ישירה בצילומים דרך מחשב או טלפון סלולרי. מצלמות זעירות אלו משדרות את התכנים המצולמים בזמן אמת, הן יכולות להיות עם מיקרופון וניתן להחביאן בתוך מגוון רחב של פריטים בבית, בבית העסק, בחוץ, על גוף המצלם, ברכב ועוד. מדובר במצלמות המבוקשות עבור צרכים שונים, למשל כדי לפקח אחר מטפלת של תינוק או קשיש, לפיקוח אחר עובדי העסק ובקרב חוקרים פרטיים. 

בנוסף, בימינו ניתן למצוא מצלמות וויי.פיי מתקדמות שמצלמות דרך הרשת הסלולרית באיכות של 4G, ניתן למצוא מצלמות עם חיישני תנועה, מצלמות עם סים ועוד.

 

אפשרויות הסוואה של מצלמות זעירות 

את המצלמות הנסתרות ניתן להחביא בתוך פריטים שונים, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • מצלמה נסתרת לבית- אלו מצלמות זעירות שניתן להחביא במקומות שונים, למשל בתוך שעון, במפיץ ריח, בשקע של חשמל, ברמקול בלוטוס, בגלאי נפח, בתוך נורת לד, בתוך מנורת שולחן, מצלמה מוסתרת בתוך מראה, ועוד.
  • מצלמה נסתרת על הגוף- מצלמות נסתרות יכולות להיות גם על גוף הצלם או בפריטים שהוא נושא, למשל בתוך שעון יד, בתוך קופסת סיגריות, במצית, במשקפיים, על גבי כובע מצחייה, מצלמה בעט, מצלמה בתוך כוס תרמית ועוד.

 

בחירה ושימוש נכון במצלמה נסתרת

בכדי להבטיח את הצלחת השימוש במצלמה נסתרת כדאי לבחור במצלמה מומלצת ואיכותית, עדיף אם אפשר בגודל של כשניים וחצי ס"מ. כמו כן, יש לבחון את הרזולוציה של המצלמה המעידה על איכות וחדות התמונות המתקבלות. בתוך כך צריך להתייחס לכמות האור שבחלל המצולם ולבחור במצלמה שיש לה עדשה מתאימה לתנאים אלו. בנוסף, יש לבחור בעדשה בזווית המתאימה לצורכי הצילום, להתייחס למידת הרעש שיש באזור המצולם ובמידת הצורך לבחור במצלמה עם מיקרופון יותר רגיש או מסנן רעשים.

כאמור, את המצלמה עצמה יש להתקין באופן מוסווה שאינו גלוי לעין, שנטמע במרחב ואינו מעורר חשד. וכמובן, חשוב לעשות שימוש במצלמה נסתרת בהתאם לחוק. למשל, יש לשמור ולכבד את צנעת הפרט, אסור להתקין מצלמות בחדרי שינה ולתעד פעילות מינית, ומותר לעשות שימוש במיקרופון רק אם המצלם הינו חלק מהדמויות המצולמות. 

 

כתובת מומלצת להזמנת מצלמות נסתרות

אם אתם מבקשים לקנות מצלמה נסתרת כדאי שתזמינו אותה ממקור אמין ומומלץ. דוגמא טובה לכך הינה חברת G Club המציעה ללקוחותיה מבחר עשיר, מתקדם ואיכותי של מצלמות נסתרות שנבחרו בקפידה. המצלמות מוצעות עבור מחירים משתלמים ועם אחריות מקיפה, וניתן להזמין אותן ישירות דרך האתר של החברה. 

בין שלל סוגי המצלמות, תוכלו למצוא באתר של החברה מצלמת ווי.פיי נסתרת בתוך מטען USB של טלפון נייד. מדובר במצלמה עם יכולת לזהות תנועה והקלטה של קול, שמציגה איכות גבוהה של צילום לבחירה, ובעזרת אפליקציה ניתן לצפות בזמן אמת בצילומים דרך הטלפון. כמו כן, למצלמה זו יש זווית צילום מאוד רחבה של מאה ארבעים מעלות, וכרטיס זיכרון של עד 128GB.

זוהי רק דוגמא למצלמה אחת מבין מגוון מוצרים המצויים באתר. אז כדי שתוכלו לבחור היטב עומד לרשותכם צוות מקצועי, הזמין לסייע לכל לקוח בבחירת מצלמה נסתרת נכונה שמתאימה במדויק לצרכיו.

 

להזמנת מצלמות נסתרות לכל מטרה ישירות דרך האתר של חברת G Club לחצו כאן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.