מצלמה אלחוטית נסתרת שידור ישיר לנייד ולמחשב

מצלמה אלחוטית נסתרת

מצלמה אלחוטית נסתרת מתעדת את הנעשה בבית גם כאשר אינכם שם. השארתם בבית תינוק ומטפלת ואתם מעוניינים לפקח על הנעשה בפנים? מצלמה אלחוטית מוסלקת היא הפתרון המושלם עבורכם. לא תזדקקו לעבודת תשתית כגון העברת כבלים וחציבה בקירות וחיסכון ניכר בעלויות התקנה. תזכו למצלמה מהירה המספקת תמונה ווידאו שתתעד הכל בזמן אמת.

התקנת מצלמה אלחוטית

בין הפתרונות שתוכלו לבחור בהם – התקנת מצלמה וחיבור ישיר לסמארטפון, מחשב, טאבלט וכו' וכמו כן חיבור לראוטר ונגישות מלאה מכל מקום ובל זמן. ניתן גם להקליט את תלומי הוידאו במחשב או באמצעות DVR. במידה ותחליטו להתקין את המקלט רצוי שהוא יהיה בחדר מאובטח, על מנת למנוע חבלה במערך הבקרה.

יתרונות המצלמה האלחוטית על המצלמה הקווית

בדרך כלל, תהיה זו מצלמת רשת IP, ולא מצלמה המבוססת על DVR (ה D בביטוי מציין DYNAMIC כלומר מקלט של מצלמות שאינן רשת, אלא אנלוגיות). זה יתרון משום שמצלמות מבוססות רשת תמיד יהיו בעלות רזולוציה גבוהה יותר. גם רכיבי המצלנב הנם באיכות טובה יותר ביחס לאנלוגיות. בנוסף, התשתית הנדרשת למצלמה אלחוטית קטנה משמעותית ביחס למצלמות חוטיות. התשתית תתבטא בחיבור המקלט לקיר ולרשת החשמל שלכם וזהו תהליך משתלם ונוח בהרבה מאשר למשוך כבלים בתוך או על גבי קירות הבית, המשרד או המבנה מקצה אל קצה.

האם הקשר בין המקלט למצלמה מאובטח מספיק בשביל לא להיפרץ?

כן. למעשה, מערך ההגדרות הממוחשב הוא כפול.

  • מתבצעת הגדרת מצלמות IP במובן הקלאסי: הקצאת כתובות IP עם שרת ה DHCP ופתיחת פורטים,
  • מתבצעת הגדרת ה WI FI של המצלמה: קביעת פרוטוקול האבטחה, קביעת סיסמה לכל מצלמה, ועוד.

כיצד ניתן להעריך אם מצלמות אלחוטיות טובות מספיק?

בראש ובראשונה על ידי בדיקת נתוני המצלמה. האם העדשה מתאימה לצרכים שלכם מבחינת נתוני האיכות. האם איכות החיישן מספיקה לביצוע המשימה. חיישן בבתים פרטיים הוא בדרך כלל בגודל 1/3 אינץ' במצלמות אבטחה. במשרדים ואולמות גדולים נהוג להציב חיישן 1/2 אינץ'. האם כמות הפיקסלים של החיישן למטר מתאימה לצרכים שלכם. בדרך כלל לזיהוי תנועה ללא פנים מספיקים 30 פיקסלים למטר. לזיהוי תנועה לצרכי אבטחה 70 פיקסלים למטר יעשו את העבודה, זיהוי לצורך עדות קבילה בבית המשפט על סמך ניסיון העבר הינה 130 פיקסלים למטר. מצלמת אבטחה לזיהוי מלא של הפנים צריכה להיות בעלת רזולוציה המאפשרת 200 פיקסלים למטר.

יש להסתכל על הרכיבים האלחוטיים ורכיבי הרשת של המצלמה. האם כרטיס רשת WIFI שלה משדר למרחק גדול מספיק. האם מערך הבקרה כולו מצלמה ו DVR קלים ופשוטים להגדרה. מה רמת הבטיחות של המערכת וההגנה שלה מפני פריצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.