מצלמה למטפלת – המדריך המלא

מצלמה נסתרת מטפלת

אמנם, אנשים רבים משקיעים הרבה מאמצים על מנת לבחור במטפלת מקצועית ואמינה, אך על מנת להיות רגועים יותר, מומלץ להתקין מצלמה נסתרת בבית. אין הבדל אם מדובר על מטפלת לתינוק, או מטפלת שסועדת אדם מבוגר, המצלמה הנסתרת יכולה להיות כלי יעיל לפיקוח על המטפלת.

 

במאמר הבא ניתן לקרוא בהרחבה אודות התקנת מצלמת מטפלת בבית, וכן על טיפים שמומלץ ליישם טרם רכישת המצלמה.

היכן מומלץ להתקין את המצלמה?

את המצלמות ניתן להתקין כמעט בכל אזור בבית, אך יש כמה דגשים שמומלץ לקחת בחשבון טרם בוחרים את המיקום:

  • הסוואה – בין הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת המיקום עבור המצלמות, הוא רמת ההסוואה שלהן בבית. שכן, כאשר המצלמה מוסוות בצורה טובה, המטפלת תוכל להתנהג בצורה טבעית, בשונה ממצבים בהם המצלמה גלויה לעיני המטפלת. לכן, יש לבחור במקום שמצד אחד תספק תמונה טובה על שטח רחב בבית, ומצד שני תהיה מוסוות.
  • מרכז ההתרחשות – חשוב לבחור למקם את המצלמות באזורים שבהם התינוק, או האדם המבוגר נמצאים ברוב שעות היום. לרוב, אזור הסלון וחדר השינה הם האזורים שבהם מתרחשת הפעילות ברוב שעות היום.
  • מיקום ללא הפרעות – יש למקם את המצלמות במקום שלא יעלה בו חשש שגורם כלשהו יסתיר את המצלמה. לדוגמא, ארונות שנפתחים או דלתות שנפתחות, יכולות לכסות את עינית המצלמה, וכך למנוע ממנה לצלם את הנעשה בבית.

 

היכן רוכשים מצלמות נסתרות?

על מנת להפיק את המרב מהמצלמות הנסתרות, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים טרם הרכישה:

  • איכות התמונה – כדי לראות בבירור את הנעשה בבית, יש לבחור במצלמה בעלת רזולוציה גבוהה מספיק. שכן, מצלמה ברזולוציה נמוכה, עשויה להפיק תמונה מטושטשת ולא ברורה.
  • עמידות לאורך זמן – המצלמות הנסתרות הינן מוצר שחשוב שיהיה עמיד לאורך זמן. לכן, מומלץ לבחור במצלמות עמידות לאורך זמן, על מנת שאלה תוכלנה להקליט את הנעשה בבית לאורך זמן רב.
  • הוספת מיקרופון – במרבית המקרים, מערכת מצלמות נסתרות בסיסית, לא כוללת מיקרופון. לכן, במידה ורוצים גם לשמוע את הנעשה בבית, יש להוסיף מיקרופון ייעודי, או לבחור במצלמות נסתרות המגיעות עם אפשרות להקלטת אודיו.
  • שיקול כלכלי – על מנת לחסוך בהשקעה הכספית לטובת רכישת מצלמות נסתרות, ניתן לקבל כמה הצעות מחיר מחברות שונות המספקות מצלמות נסתרות. כך, ניתן יהיה להשוות בין המחירים, ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר. אך יש לציין כי המחיר הוא לא הקריטריון המרכזי שאמור להנחות ברכישת מצלמות נסתרות, אלא מומלץ ליישם את שאר הטיפים המופיעים ברשימה. זאת משום שלעיתים מחיר זול מדי עבור מצלמות נסתרות, עשוי להעיד על איכות ירודה.
  • חברה מקצועית – על מנת להבטיח רכישת מצלמות איכותיות ומקצועיות, מומלץ לבחור לרכוש אותן מחברה מקצועית, המתמחה באספקת מצלמות נסתרות. על מנת לבחור בחברה כזו, ניתן לקבל המלצות חיוביות מאנשים שרכשו בעבר מצלמות נסתרות. 

 

G Club – מצלמה נסתרת למטפלת

אנו בחברת  ,G Clubמתמחים בייבוא ובאספקת מגוון מצלמות אלחוטיות נסתרות, מצלמות זעירות, מצלמות WIFI אלחוטיות ועוד. שביעות רצון הלקוח מהווה אבן יסוד בפעילות שלנו, לכן כל הלקוחות שלנו נהנים משירות יעיל ואדיב. יש לנו ניסיון בתחום מעל 18 שנה והיכולת לספק מענה לכל צורך. אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה ולספק לכם את כל המידע הנדרש. כל המוצרים המשווקים על ידנו הנם DIY, כלומר "עשה זאת בעצמך" ומיועדים להתקנה והפעלה עצמית.

לכל שאלה או התייעצות, מוזמנים ליצור אתנו קשר:

03-5032880

 058-7447000

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.