שימוש במצלמה נסתרת בחיי היום יום שלך הוא לעיתים צורך השעה

 שימוש במצלמה נסתרת

שימוש במצלמה נסתרת בחיי היום יום שלך הוא לעיתים צורך השעה. ישנם במצבים בהם אינך רוצה כי האדם האחר ידע שמעשיו מתועדים. במידה ואתה חושש שלא תדע להצניע את המצלמה ובכך לחשוף את עצמך קיים מגוון רחב. הפעלת ציוד סמוי למעקב וריגול הוא פשוט וכל אחד יכל לעשות זאת. ניתן להטמין מצלמות כמעט בכל אביזר יומיומי. החל מעט כתיבה ועד מתלה בגדים. רבים מאביזרים אלו מגיעים עם מצלמות מוסלקות זעירות כך שתוכלו להמשיך בחיי היום יום והגורם שתבקשו לתעד יצולם מבלי שירגיש. מצלמות סמויות יכולות לשמש אתכם להשגחה על בייביסיטר או מטפלת. לזהות מישהו הגורם לכם נזקים ובמצבים בהם אתם צריכים לזהות את המפגע על מנת להגיש תלונה במשטרה.

מצלמת ריגול

מצלמה זעירה המוחבאת באביזרים תמימים למראה, חלקם קבועים למקומם כגון גלאי עשן או מתלה קיר, וכמובן גם מכשירים אשר מיועדים לנשיאה ניידת כגון שעוני יד, מחזיקי מפתחות, תיקים וחגורות. אתם יכולים לסור למקום בו תבקשו לרגל ולהתנהג רגיל לחלוטין. המצלמה כה זעירה שגם אתם לא תוכלו לזהותה. מצלמות זעירות מסוג זה פשוט יפתרו לכם את הדילמה האם לרגל או לא לרגל אחרי צד שלישי כלשהו.

מצלמה אלחוטית

מצלמות אלחוטיות הנן מצלמות מעקב המאפשרות לצפות ולתעד מקומות וארועים. גם כשאינכם במקום תוכלו באמצעות הסמארטפון ואפליקציה לעקוב ולתעד. מצלמות מעקב מסוג זה מיועדות לאבטחה ומיגון בלי צורך בכבלים והתקנה פיזית כלשהי. מצלמות 4G עובדות באפקטיביות גם במקומות בהם אין חשמל. דגמים מסוימים אפשר להסליק על הגוף ואחרים בתוך אביזרים שונים.

הצורך בצילום סמוי

שימוש במצלמה סמויה והצורך בצילום ותיעוד נעשה כיום קריטי מאי פעם. בעלי שררה שביצעו עבירות כלפי אזרחים פחותי אמצעים, יכולים לצאת זכאים. הדרך הכמעט יחידה לצאת מדיונים משפטיים או מצבים קריטיים ללא נזק היא באמצעות ראיות מצולמות. רצוי שיהיו אלו ראיות מוסרטות בוידאו. העט, השעון, הדיסק און קי, והדגמים הנוספים יכולים לשמש אתכם בעבודה על בסיס יום יומי. מצלמה אלחוטית סמויה תעשה עבורכם את העבודה גם כשאינכם נמצאים במקום.

למידע ופרטים נוספים הנכם מוזמנים להתקשר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.