מצלמת אבטחה ללא חשמל

מצלמת אבטחה ללא חשמל

מצלמת אבטחה ללא חשמל היא סוג של מצלמה שאינה דורשת מקור חשמל כדי לתפקד. מצלמות אלו הן בדרך כלל בהפעלה עצמית, הן עושות שימוש בסוללות, פאנלים סולאריים או מקורות חשמל חלופיים אחרים. המצלמות מיועדות לשימוש באזורים מרוחקים או במקומות שבהם החשמל אינו זמין.

אחד הסוגים הפופולריים של מצלמות אבטחה ללא חשמל הוא מצלמת האבטחה המופעלת באמצעות אנרגיה סולארית. מצלמות אלו מצוידות בפאנלים סולאריים הממירים את אור השמש לחשמל. זה השמש לאחר מכן להפעלת המצלמה. בחלק מהדגמים יש גם מערכת גיבוי לסוללות המאפשרת להמשיך לפעול גם בתקופות של אור שמש נמוך.

סוג נוסף של מצלמות אבטחה ללא חשמל היא המצלמה המופעלת על ידי סוללה. מצלמות אלו מסתמכות על כוח הסוללה כדי לתפקד. ניתן למקם אותן בכל מקום בשטח ללא צורך בשקע חשמל. לחלק מהמצלמות המופעלות על ידי סוללה יש גם חיי סוללה ארוכים. מה שמאפשר להן להחזיק מספר חודשים על סט יחיד של סוללות.

מצלמות אבטחה אלחוטיות הן אופציה נוספת למי שאין לו חשמל. הן יכולות לפעול עם WIFI.  אך לרוב הן פועלות ומשדרות באמצעות סים ברשת הסלולר. הן שולחות תמונות בזמן אמת ודגמים מסויימים מתאימים לצפייה ישירה.

חשוב לציין שלמצלמות אבטחה ללא חשמל עשויות להיות מגבלות. עם זאת בדגמים החדשים למעשה כמעט ואין מגבלה כלשהי. למרביתן יש יכולת לתפקד גם בימים בהם יש מעט שמש.

בסך הכל, מצלמות אבטחה ללא חשמל יכולות להיות כלי שימושי לניטור ואבטחה. בעיקר במיקומים מרוחקים או אזורים שבהם החשמל אינו זמין. הם יכולים לספק ביטחון נוסף ושקט נפשי, אפילו באזורים שוממים ביותר.

איזה סוגים של מצלמות ללא חשמל יש?

ישנם מספר סוגים של מצלמות שאינן דורשות חשמל כדי לתפקד:

  1. מצלמות אבטחה המונעות על ידי שמש: מצלמות אלו מצוידות בפאנלים סולאריים הממירים את אור השמש לחשמל, המשמש לאחר מכן להפעלת המצלמה. בחלק מהדגמים יש גם מערכת גיבוי לסוללות המאפשרת למצלמה להמשיך להקליט גם בתקופות של אור שמש נמוך.

  2. מצלמות אבטחה המופעלות על ידי סוללה: מצלמות אלו מסתמכות על כוח הסוללה כדי לתפקד וניתן למקם אותן בכל מקום ללא צורך בשקע חשמל. לחלק מהמצלמות המופעלות על ידי סוללה יש גם חיי סוללה ארוכים, מה שמאפשר להן להחזיק מספר חודשים על סט יחיד של סוללות.

  3. מצלמות אבטחה אלחוטיות: מצלמות אלו ניתנות לחיבור ל-wifi ויכולות להעביר את צילומי הווידאו למכשיר מרוחק, כמו סמארטפון או מחשב, באמצעות חיבור לאינטרנט.

  4. מצלמות שביל: מצלמות אלו נועדו להיות מופעלות על ידי תנועה ומשמשות לרוב לצילום תמונות או סרטונים של חיות בר באזורים מרוחקים. הם יכולים להיות מופעלים באמצעות סוללות או שמש.

  5. מצלמות אקוסטיות: מצלמות אלו משתמשות בגלי קול כדי לזהות תנועה ולצלם תמונה, הן אינן דורשות חשמל, אך הרזולוציה של התמונה אינה גבוהה במיוחד.

חשוב לציין שלמצלמות ללא חשמל עשויות להיות מגבלות בהשוואה למצלמות קוויות מסורתיות. לדוגמה, ייתכן שיש להם רזולוציה נמוכה יותר או חיי סוללה קצרים יותר. בנוסף, מצלמות המונעות על ידי שמש עשויות שלא לתפקד היטב באזורים עם אור שמש מוגבל

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.