מצלמה בקופסת חשמל | בתאורת חרום | בגלאי נפח | בדיסק און קי

מצלמה בקופסת חשמל

מצלמה בקופסת חשמל היא פריט מבוקש מאחר וניתן למקם אותה כמעט בכל נקודה בבית או במרחב ציבורי. זהו פריט מתאים להסלקה כמעט בכל מקום. מצלמה בקופסת חשמל יכולה לשמור את הצילומים בכרטיס זיכרון ו/או לשדר בזמן אמת לסמארטפון.

התקדמות טכנולוגית בתחום העדשות והזיכרון הנייד יחד עם שידור אלחוטי הובילה למצב בו ניתן למצוא מגוון רחב של מצלמות. יש הבדל בדרך בה הן מוסלקות בהתאם לגודלן ולצרכים. לצרכי אבטחה מומלץ להשתמש בדגמים איכותיים לקבלת תמונת מצב ברורה. השימוש במצלמה נסתרת היא דרך יעילה לדעת את המתרחש במקום בו אינך נמצא.

מצלמה בתאורת חרום

התחושה שישנם דברים שאין לך מושג לגביהם עוטפת כמעט כל פינה בחיינו בעולם המודרני. מצלמות מוסוות בתוך חפצים שגרתיים שאינם מעוררים חשד ניתן להציב בקלות כמעט בכל חדר. בנוסף ישנן מצלמות ניידות המוסלקות באביזרים יום יומיים. בעזרת עיצובים אלו ניתן לנהל מעקב ותיעוד בכל מקום.

מצלמות המוסוות כמוצרי חשמל בבית

למצלמות במוצרי חשמל יתרון בכך שהן מחוברות למקור מתח קבוע ופועלות 24/7. ניתן למקם אותן כך שבלתי אפשרי לגלות אותן.החיבור הישיר לחשמל מאפשר להן לעבוד באופן רציף ואין צורך בהחלפה של סוללות או הטענה מחדש.

מצלמות נסתרות בשידור ישיר

יש שתי אפשרויות לקבלת הצילומים. האחת על ידי שמירה בכרטיס זיכרון. השניה בשידור ישיר לאפליקציה בטלפון. אלו אשר רק מגבות את הצילומים ואלו המשדרות בזמן אמת. שידור ישיר מתאים כאשר המצלמה מאבטחת התנהלות של מטפלים עם חסרי ישע. הוא מעלה את רמת הביטחון והאבטחה באזור המצולם.

הסלקה מקצועית של מצלמות במוצרי החשמל שלך

ניתן להתקין מצלמות איכותיות במרבית מוצרי החשמל בביתך. בעזרת המעבדה המקצועית שלנו יתאפשר לך לאבטח את הבית או המשרד שלך בצורה הדיסקרטית ביותר.

אנחנו לוקחים אחריות מלאה על כל המוצרים באתר ועל התפעול שלהם. עכשיו הזמן לראות את מגוון המצלמות הנסתרות שאנו מציעים ולרכוש את הדגם שיעניק לך שקט נפשי. יש לך צורך בייעוץ נוסף? אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר וליהנות מייעוץ ללא כל התחייבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.