מכשירי הקלטה ומקליט שיחות לישיבות, לפגישות, לרכב ולבית

מכשירי הקלטה ומקליט שיחות

מכשירי הקלטה ומקליט שיחות פנים אל פנים המתרחשות בינך לבין צד שני או ישיבות או שיחות אחרות? אם יש לך צורך בהקלטה כנראה שכדאי לך להצטייד במכשירי הקלטה איכותיים אשר יניבו לך את סאונד איכותי. בנוסף, ישנם מצבים בהם אינך מעוניין כי ידעו שמבוצעת הקלטה. לצורך זה קיימים מכשירים לשימוש יומיומי להקלטה ותעוד של שיחות וארועים. אף אדם לא יחשוד שברשותך מכשיר הקלטה. להלן חלק מתוך מכשירי ההקלטה הקיימים:

טייפ מנהלים USB

טייפ מנהלים הוא קליט שיחות ו/או ישיבות טניתן להאזין להקלטות ישירות מהמכשיר. כאשר מדובר על דיסק און קי רגיל הוא אינו מעורר חשד. ניתן להניחו במקום קבוע בבית ולקיים את השיחה שברצונכם להקליט בסמוך אליו. איכות הסאונד בהקלטה גבוהה ביותר ועומדת על 384Kbp! USB מקליט מסוג זה (בשונה ממכשירי האזנה למשל) גם קביל בבית המשפט וגם חוקי מעצם עשיית המעשה, על פי חוק מותר לאדם אשר נפגש או משוחח טלפונית עם צד שני – להקליט אותו ללא ידיעתו ולהציג זאת בתביעת בית משפט. זוהי אינה האזנת סתר.

מקליט שיחות

מכשירי הקלטה ומקליט שיחות המסוגל להקליט את השיחה שלך או שיחות אחרות. ישנם מכשירי הקלטה להם מערכת זיהוי קול VOR כך שהם מקליטים קולות בלבד ואינם מקליטים בזמן שאין בהם צורך. כמו כן יש להם אפשרות חיבור והקלטה מטלפון קווי. מכשירי הקלטה אלו פועלים עם סוללה נטענת ואינם חייבים בחיבור לחשמל.

מה ההבדל בין הקלטה להאזנה

הקלטה היא פעולה בה אתה שותף מלא ומבקש להפליל צד שני באמצעות שיחה איתו. האזנה היא פעולה בזמן אמת כשהאדם שברצונך לאסוף עליו מידע מרוחק. ייתכן והצלחת לשתול מכשיר מקליט המפליל אותו מבלי שאתה עצמך שותף בשיחה. הפעולה הראשונה היא חוקית והפעולה השניה אינה חוקית. למעט  המודיעין זרועות של המשטרה, הצבא והשירותים החשאיים ומשרדי חקירה פרטיים ברשיון ממשלתי. כך או כך הפיתרון זמין עבורך ותוכל לפעול לפי שיקול דעתך.

המכשירים מתאימים להקלטה סמוי ו/או גלויה בכל מקום וזמן כגון הקלטה ברכב, הקלטה בבית, הקלטה במשרד ועוד

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.