מכשירי האזנה להאזנות סתר וציוד לביצוע האזנה

מכשירי האזנה

מעוניינים לדעת הכל על האזנות סתר וציוד לביצוע האזנה מסוג זה? במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על תחום האזנות הסתר לו תזדקקו ולהחשף לטכנולוגיות האחרונות בתחום. מכשירי ההאזנה בעלי איכות סאונד גבוהה מאפשרים לכל אחד להאזין כמעט בכל מקום ומצב. חשוב לקרוא את המידע שלפנייך בטרם השימוש במכשירים.

מכשירי האזנה הפעילים בטכנולוגיית GSM

מכשירי ציתות אלו מאפשרים לך להכניס סים כארד לתוכם, מה שכמובן אומר שיוקצה למכשיר מספר טלפון יעודי. התקשרות למספר זה פותחת מיקרופונים שנמצאים במכשיר ומאפשרת לשמוע את הנעשה בסביבתו. מכשירים אלו עובדים בתדרי GSM ומשדרים סאונד למרחק רב באיכות שמע משובחת.

האזנה דרך קירות ודלתות

אפשרות נוספת היא מכשיר הנצמד לקיר ושומע את הנעשה בצידו השני. הוא אפקיטיבי בקירות עבים עד כ 20 ס"מ. על מנת לשמוע עלייך להצמידו לקיר ולהאזין דרך אוזניות המחוברות למכשיר. האזנה בדרך זו מצריכה נוכחות פיזית במקום ומעלה את הסיכון להחשף. עם זאת לעיתים זו הדרך היחידה להשיג את מבוקשך.

חיישן תנועה

חיישן תנועה הוא חיישן אינפרא אדום המותקן בתוך גלאי. כאשר המכשיר מזהה תזוזה הוא שולח התראה לטלפון הנייד. חיישני תנועה קיימים במספר רב של מכשירים כגון מצלמות, גלאי תנועה, אזעקות ועוד.

מכשיר ציתות סמוי

מכשירי האזנה זעירים הפועלים אף הם בטכנולוגיית GSM. מכשירים אלו יכולים להיות גלויים או סמויים, ואף "להתחפש" למכשירים תמימים הנמצאים בכל בית (לדוגמא שקע חשמל, שעון מעורר ועוד). סים כארד שנמצא בתוך המכשיר מכיל מספר טלפון אליו ניתן להתקשר. כך אפשר להאזין מכל מקום בו תהיו. ניתן כמובן גם להטמין מכשירים במשרד, ברכב ובבית ולהאזין למרחש גם כשאינך שם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.