כיצד לתפוס בגידה – הצורך באמצעים טכנולוגים מתאימים

כאשר מופרים האיזון והאמון במערכת יחסים זוגית על-ידי צד שלישי, אנו נוטים להתייחס למעשה כבגידה.
עוד משחר ההסטוריה, אנו עדים לבגידות במערכות יחסים, בעיקר בין בני זוג, כאשר אחד הצדדים מחליט לממש את תשוקותיו ללא ידיעת האחר. 

כאשר בן הזוג הנבגד חושד כי סוד נרקם במערכת היחסים, כי הופר האיזון, ידלקו אצלו נורות אזהרה והוא ינסה לגלות רמזים שונים לבסס או להפריך את החשד. הוא יכול לבדוק עצמאית איך לעקוב אחרי בן זוג או לפנות לאנשי מקצוע כמו חוקרים פרטיים. אבל הדרך היעילה ביותר היא להשתמש באמצעים טכנולוגיים, כאלה היודעים כיצד לתפוס בגידה.

חברת G-Club  מייבאת ומשווקת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המשמשים לריגול, איתור, מעקב והאזנה. באמצעות מכשירים אלה גם האדם הפרטי וגם החוקרים הפרטיים יכולים לגלות איך לעקוב אחרי בעל בוגד או אשה בוגדת.

 

אילו אמצעים טכנולוגיים קיימים היום?

  • מצלמות נסתרות
    ישנם דגמים רבים של מצלמות והן מגיעות בגדלים שונים. לכל אחת זמן עבודה שונה ואיכות צילום שונה.
    את המצלמה ניתן להסתיר בחפץ הקיים בחדר, במטענים ואפילו בהתקני USB כיוון שהן משתלבות בקלות בסביבה והיא תיתן תמונה ברורה של הנעשה והנאמר בחדר.
    מצלמות כמו ה- 14C ניתן להסתיר באביזרים שונים והן יתעדו עבורנו את המתרחש בחדר.
    זמן הסוללה מספיק לכמה שעות ויש להן רזולוצית צילום גבוהה.
  • מצלמות שטח
    מצלמות אלה הן גדולות יותר ולכן ימוקמו בשטחים פתוחים או בשבילים. התמונות המשודרות ממלצמות אלה מגיעות בזמן אמת ויש להן את היכולת לעבוד גם בלילה. כאשר תחוש בתנועה או בשינוי תרמי בסביבה, המצלמה תתחיל לעבוד ולתעד את המתרחש.
    ניתן אפילו להסתיר מצלמות אלה בסלעי אבן מלאכותיים הנחתכים על פי צורת המצלמה ונצבעים בצבע המשתלב בשטח בו ימוקמו.
  • מכשירי הקלטה
    מכשירי ההקלטה יכולים להיות כל כך זעירים שגם אותם ניתן להסתיר במגוון מקומות ברחבי הבית, ברכב ואפילו בתיק. המכשירים יתעדו שיחות ופגישות וישמשו הוכחה על המתרחש.
    ישנם דגמים בצורת כפתור, תליון לצוואר, מפתח לרכב ואפילו עט. אלה הם כלים בשימוש יומיומי, הנמצאים בכל בית, ולא יעוררו חשד להקלטה. כשתדעו מה מטרת ההקלטה, היכן תרצו  למקם את המכשיר ומשך ההקלטה הנדרש תוכלו לבחור את הדגם המתאים כדוגמת מכשיר ההקלטה 23R הנראה ככבל USB לטעינת סלולרי ובעל זכרון של GB32 המאפשר כמעט 400 שעות הקלטה.
  • מכשירי האזנה
    מכשירי ההאזנה מאפשרים לדעת מה קורה במקום מסויים כאשר אנו לא נמצאים בסביבה בקלות יחסית ובאמצעות הטלפון. ניתן להתקשר לציוד ההאזנה בשיחת טלפון רגילה כיוון שפועל באמצעות סים כארד.
    גם מכשירי ההאזנה יכולים להסתתר בכל מקום – קרוב ורחוק, ומאפשרים איסוף מידע וחשיפת אירועים הנסתרים מכם, כמו בגידה. 
  • מכשירי איתור ומעקב
    מכשירים אלה נמצאים בשימוש בעיקר ברכבים, אופנועים ואופניים. אלה מכשירים מתקדמים בעלי מגנט חזק ואטומים לפגעי מזג האוויר. כדי למקסם את השימוש בהם כדאי לוודא שהסוללה בעלת זמן פעולה ארוך ויש אופציה למצב שינה לרגעים בהם כלי התחבורה לא בתזוזה.
    ישנם מכשירים בעלי מיקרופון בתוכם ומלבד המעקב, הם מאפשרים גם האזנה לנאמר.
    במקרה של הפרת אמון או חשד לבגידה ניתן לעקוב אחרי תנועות האשה או הגבר וללמוד על מעשיהם.

 

כל מכשיר המשמש לריגול ומעקב תוכנת איך לזהות בגידה ולכן הדרך הקלה ביותר לבצע מעקב אחרי אישה בוגדת או לדעת איך לתפוס בעל בוגד היא באמצעות שימוש בציוד כזה. האמצעים העומדים לרשותכם ב- G-Club הם מהמתקדמים בטכנולוגיה ומציגים תוצאות שאינן משתמעות לשתי פנים.

כיוון שמכשירים אלה קלים לתפעול ושימוש ניתן לבצע את המעקב גם לבד. בין אם בחרתם לפעול עצמאית או לפנות לחוקר פרטי, וודאו כי עומדים לרשותכם או לרשותם האמצעים המתאימים. לכל מכשיר יש יתרונות וחסרונות וכדי להבין מהו האמצעי היעיל ביותר למטרתכם תוכלו לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ולבחור ממגוון המוצרים שיביאו לתוצאות הרצויות במעקב. מלבד המכשירים החדישים ביותר, תהנו אצלנו משרות איכותי ומחיר הוגן.
בקרו באתר או התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 03-5032880.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.