איך לעקוב אחרי רכב? איתור מיקום הרכב בזמן אמת

כיצד מכשירי מעקב לרכבים מסייעים להגן על בני משפחה אהובים?

ציוד מעקב לרכבים מסייע לא רק לעסקים בהגנה על הנכסים שלהם, אלא גם למשפחות החפצות בשמירה על יקיריהן בשעה שהם נוהגים במכונית המשפחתית. לכן הורים רבים נוהגים להתקין מכשיר מעקב במכונית שבה נוהג אחד הילדים כנהג חדש. כך ניתן לאתר את האוטו בקלות ולסייע לנהג הצעיר להתמודד עם מקרים של אובדן התמצאות או תאונות, חלילה. כך גם במקרה שבו מעוניינים להגן על נהגים מבוגרים וקשישים.

אילו סוגים של מכשירי ניטור מבוססי ג'י פי אס יכולים לסייע באיתור הרכב שלי?

ישנם סוגים שונים של מכשירי מעקב מבוססי GPS לרכבים, הנבדלים אלו מאלו בגודל, בסוג הסוללה, בעוצמת הממסר, באיכות ובפרמטרים נוספים. להלן סקירה של מכשירי המעקב הנפוצים יותר ברכבים כיום, שלכל אחד מהם יתרונות משלו:

1. מכשירי איתור קטנים לרכבים

מדובר במכשיר מעקב קטן לרכב שמתחבר בקלות ובמהירות לחשמל במכוניות, משאיות, אופנועים, וכלי רכב נוספים. מכשירי המעקב הקטנים פועלים בעזרת תקשורת לווינית סלולרית ובאמצעות אתר אינטרנט המאפשר איסוף מידע על הרכב ומיקומו בקלות יחסית.

2. מכשירי מעקב לרכב עם סוללות גיבוי

מכשיר איתור עם סוללת גיבוי גם הוא מכשיר מעקב מבוסס גי' פי אס המתחבר לחשמל ברכב, ויודע לשדר את מיקום הרכב ברמת דיוק גבוהה ומנוהל בעזרת אתר אינטרנט או אפליקציה ייעודית. אולם הערך המוסף שלו בא לידי ביטוי בכך הוא כולל גם סוללת גיבוי הממוקמת בגוף המכשיר שהודות לה המכשיר יכול לשדר את מיקום הרכב באופן רציף גם כשהמצבר אינו פעיל.

3. מכשיר איתור נצמד עם מגנט

זהו מכשיר מעקב מגנטי לרכב שאינו מצריך חיבור קבוע אל החשמל ברכב. הוא פועל על בסיס מגנט עוצמתי שאפשר להצמיד לכלי הרכב בקלות וללא סיכון. למכשור זה יש יכולת התרעה, שמאפשרת לבעל הרכב לקבל הודעה במידה והוא נותק מהרכב או שנגעו בו. הוא מצויד בסוללה עמידה מאוד עם אורך חיים של כשלושה חודשים.

עם מי ניתן להתייעץ בנושא מכשירי מעקב אחרי רכב?

ג'י קלאב משווקת ומייבאת מבחר גדול של מכשירי מעקב וניטור לרכבים ברמה הגבוהה ביותר בשוק. בקטלוג הבא תוכלו להתרשם ממבחר הפתרונות המתקדמים שאנו משווקים המאפשרים איתור רכב בזמן אמת. נשמח כמובן לשוחח ולסייע לכם לבחור במכשיר המעקב לרכב המתאים ביותר לצרכיכם ולתקציבכם. פנו אלינו בהקדם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.