מצלמת אבטחה סולארית

מצלמת אבטחה סולארית

שימוש במצלמת אבטחה סולארית הפועלת באמצעות אנרגית השמש כל כך פופולארי, עד כי הוא חולש כיום כמעט על כל תחום ובין היתר על שוק מצלמות האבטחה. מצלמות סולאריות משמשות בשטח לשלל צרכים והפכו בשנים האחרונות למבוקשות מאוד על ידי חקלאים ובעלי שטחים. אז איך היא עובדת וכיצד בוחרים את המצלמה המתאימה? כבר נסביר על הכול.

מצלמה סולארית – כיצד היא עובדת?

כמו כל מכשיר סולארי גם מצלמה סולארית פועלת על ידי אנרגיית השמש. פאנל סולארי שמחובר למצלמה מטעין אותה בכל יום מחדש באנרגיית השמש החזקה. בישראל השוק הסולארי מפותח עקב תנאי מזג האויר. ובהדרגה הוא הפך לנתח משמעותי בבתי אב רבים ולא מעט אנשים בוחרים בתאורה סולארית בגינתם בשל החיסכון והנוחות. המצלמות של היום כל כך מתוחכמות ויש להן פונקציות רבות שמאפשרות הקלטה לטווח רחוק באתרי בנייה, בשטחים חקלאיים, לשמירה על ציוד שנמצא בשטח ובשמירה על חצרות גדולות.

סוגי מצלמת אבטחה סולארית

יש לא מעט סוגים של מצלמות סולאריות. רובן עובדות באופן דומה על אותו קונספט של האנרגיה מהשמש. רבים תוהים מה קורה כשאין שמש. האם מצלמה סולארית מפסיקה לתפקד או שהיא יכולה להמשיך עם סוללה פנימית כל שהיא? מצלמות מודרניות מתוחכמות עד כי הם יכולות לפעול 300 ימים מלאים.

למצלמות סוללות פנימיות לגיבוי. בארץ שטופת שמש כמו ישראל לא קיים מצב בו אין שמש במשך 300 ימים. לכל המצלמות פונקציות מתקדמות של הקלטה, שליחת התראות לנייד, צילום לילה וצילום בכל מזג אוויר. במרבית הדגמים יש צפייה ישירה מהנייד ועוד.

איך בוחרים את המצלמה המתאימה ביותר?

באתר יש את כל סוגי המצלמות על הפונקציות השונות ומזמינים את המתאימה ביותר לצרכים שלכם. אנו מציעים מצלמות באיכות מעולה עם אחריות, מחירים אטרקטיביים ומשלוח מהיר. כדאי כבר עכשיו להיכנס לאתר ולהזמין מצלמה סולארית, במהירות היא תהיה בדרך אליך!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.