מצלמת אבטחה נסתרת | לעסק, לאתרי בניה, שטחים חקלאיים, ישובים ועוד

מצלמת אבטחה נסתרת

לא מעט אנשים בוחרים להתקין מצלמת אבטחה נסתרת בבית ובעסק בשנים האחרונות. אולי זו המודעות הגבוהה בעקבות מקרים מפורסמים וגם הרצון להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת כדי להגן על היקרים לנו ועל רכושנו. המצלמות מתעדות ללא ידיעת המצולמים את המתרחש במקום ומסייעות באכיפה, ברכישת אמון ובעיקר כהגנה.

הזמן להעמיד מצלמת אבטחה סמויה

מצבים רבים בחיינו יכולים להוביל אותנו לצורך בהתקנת מצלמה. לעיתים זה יכול להיות חשד שמטפלת של תינוק או ילדים אינה מתנהלת כשורה, לעיתים מטפלים בהורים המבוגרים שכבר לא יכולים להביע את עצמם כראוי. לעיתים הצורך הוא דווקא בהליכים שונים שקשורים בהגנה עצמית או הוכחה לביצוע עבירות מסוימות כמו למשל גניבות מעסק או אלימות במשפחה. תעוד המתרחש על ידי שימוש במצלמה בלתי נראית הינו מענה נידרש.

סוגי מצלמות להסלקה

מצלמות המיועדות לפעול בסתר בנויות כך שניתן להסתיר אותן בפשטות. לשם כך פותחו טכנולוגיות מתקדמות בשנים האחרונות אשר קובעות רף חדש לאיכות המצלמות ולאופן הסוואתן. לדוגמה, יש מצלמות בתוך דובון שיכול להיות מונח בתוך חדר ילדים על מדף, יש מצלמות בתוך שעון דיגיטלי אותו ניתן להתקין בעסק במיקום שמכסה את הקופה. כמו כן, ישנן מצלמות דמויות עט אותן ניתן להציב במשרד ולמעשה לכל מקום ניתן להתאים את המצלמה שתצליח להסתוות בשטח בצורה המיטבית ביותר.

בחירת המצלמה

כשבוחרים מצלמה מתאימה לצרכים שלכם, יש לשים דגש על מספר נושאים. עיצוב הפריט ויכולת הסתרה וההסוואה שלו. זמן פעולת המצלמה עם סוללות. מה הצורך להוסיף סוללת גיבוי או פאנל סולארי. פונקציות מתקדמות כמו חיישן זיהוי תנועה. אפליקציה מותאמת לשליטה מרחוק. בחדר ילדים מומלץ שהמצלמה תשתלב היטב עם החדר. למצלמה המשלבת בתוכה גם הקלטת סאונד יתרון נוסף. אפשרויות הקלטה וצפייה מרחוק בנייד ועוד.

באתר שלנו מגוון רחב של מצלמות איכותיות, עם אחריות ואפשרויות רבות של עיצוב להתאמה לכל עסק וחדר מבלי לעורר חשד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.