מצלמות נסתרות wifi

מצלמות נסתרות wifi

מצלמות נסתרות wifi אפשר למקם בדיסקרטיות לצרכים של ריגול ואיסוף מודיעין. כך למשל ניתן למקם את האמצעים הקיימים כדי לאפשר צפייה ישירה בכל זמן ובכל מקום. על ידי שימוש זה מתקבל מידע בזמן אמת.

הסיבה לכך היא שהמצלמה משדרת באופן רציף, בעוד את התיעוד מקבלים ישירות אל אפליקציה ייעודית במכשיר הטלפון הנייד. לחילופין, ניתן לראות מה המצלמה משדרת גם דרך מחשב או למעשה מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.

מה היתרונות של מצלמה איכותית?

מפרט טכני מתקדם של מצלמה מוסלקת wifi הוא בדיוק מה שנדרש על מנת להבטיח יכולות צילום מעולות. בטווח הקצר, המשמעות למשל היא צילום איכותי עם אינפרא אדום לתיעוד גם בחשיכה. איכות הצילום לרוב היא 1080P, כך שהתצלומים הינם באיכות גבוהה.

בנוסף, למצלמה איכותית בטכנולוגיה אלחוטית יש מפרט שמאפשר שליטה על פונקציות שונות ישירות מהנייד. אפליקציה לסמארטפון מאפשרת לשלוט על פעולת המצלמה.

כל הסיבות לבחור מצלמה מוסלקת wifi

כיום העלות של מצלמות בשידור ישיר היא שווה לכל נפש. אנשים פרטיים ובעלי מקצוע משתמשים במצלמות אלו באופן קבוע. יש מגוון דגמים: עדשות בזווית 90-150 מעלות. חיישן זיהוי תנועה למרחק של 6 מטר. פעולה באמצעות סוללה ו/או חיבור קבוע לחשמל.

החדשות הטובות הן שלא צריכים להיות בעלי ידע טכני יוצא דופן על מנת להפעיל ולשלוט במצלמות. לאחר הגדרה פשוטה וחד פעמית, המצלמה מתחברת לרשת האינטרנט ומשדרת באופן אלחוטי לכל מקום בעולם. כמו כן, המצלמה מגיעה עם סוללת גיבוי ועם מעמד מותאם שמאפשר מיקום שלה בפשטות בכל אזור ונקודה בבית או במשרד.

הגיע הזמן לטכנולוגיה מתקדמת

הדגמים החדשים מאופיינים במצלמות קטנות מבעבר ואיכות צילום גבוהה יותר. כך הערך המוסף של שידור ישיר עולה. ניתן להסליק את המצלמה על הגוף. או בקופסת חשמל. יש הנסתרות בתאורת חרום או בדובי תמים למראה. אפשר לומר כי מגוון אפשרויות ההסלקה הוא אינסופי.

רוצה להשיג את המצלמות הכי טובות במחירים הכי אטרקטיביים בישראל? לחיצה כאן ותוכלו לראות את הדגמים הקיימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.