מצלמה נסתרת לבית

מצלמה נסתרת לבית

מצלמה נסתרת לבית הינה צורך שעולה לא פעם בעולם של היום. אנו נתקלים לא מעט במקרים בהם יש צורך לתעד ולעקוב אחר המתרחש בבית. אלה יכולים להיות ילדים מתבגרים שנמצאים שעות ארוכות לבד, ילדים צעירים שמגיעים הביתה בשעות הצהריים ומחכים להורים שיחזרו מהעבודה, או פעוטות עם מטפלת. לעיתים יכולים אלה להיות דווקא ההורים המבוגרים שלנו שצריכים את ההשגחה הנוספת וכאן מצלמה נסתרת לבית נכנסת לתמונה.

מצלמה בבית – כשעולה החשד ורוצים לתעד

גם כשעולה חשד שדבר מה אינו כשורה ורוצים להיות עם האצבע על הדופק, מומלץ להתקין מצלמה. זו יכולה להיות שתפקידה לראות את מטפלת של הילד.  צילום הטיפול בהורה מבוגר. סיוע במעקב אחר מה שקורה בבית ועוד. לעיתים קרובות אנשים עושים שימוש במצלמות אלה בתיעוד של פגישות מסוימות, כדי לאסוף מידע והוכחות לנושאים מסוימים, בעיקר כאשר בין שני הצדדים יש בעיה משפטית.

סוגי מצלמות סמויות

בימינו מצלמות מוסוות במגוון נרחב של אביזרים אשר מסתירים אותה באופן מוחלט. המצלמה יכולה להיות זעירה ומותקנת במיקום נוח לצילום. יש מצלמה במנורה אותה ניתן להניח בכל מקום בבית מבלי לעורר חשד. מצלמות סמויות אותן ניתן להתקין על הגוף ונראות ככפתור. מצלמה מוסווית במשקפי ראייה או במשקפי שמש. מטען USB בתוכו יש מצלמה ועוד דגמים רבים.

בחירת מצלמה עם פונקציות מותאמות אישית

כאשר בוחרים מצלמה לבית מומלץ לוודא כי קיימות בה כל הפונקציות בהן יש צורך. לדוגמה, המצלמה יכולה לפעול במשך בזמן הנדרש לכם. ניתן לבחור מצלמה שמופעלת מרחוק ולה כרטיס זיכרון בנפח מתאים.

באתר ממתינות לך מגוון רחב של מצלמות עם פונקציות מתקדמות שמתאימות למגוון נרחב של צילומים. כדאי להיכנס כבר עכשיו לקטלוג ולהזמין, אנו מספקים משלוח מהיר ואחריות על כל מצלמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.