מכשיר לגילוי מצלמות נסתרות ומכשירי האזנה

מכשיר לגילוי מצלמות נסתרות

מכשיר גילוי מצלמות נסתרות. יעזור לך לאתר האם יש הפרת פרטיות שהיא עברה על החוק. אם יש לך תחושה שמישהו עוקב אחריך מצלם ומתעד אותך. אנו מציעים לא להמשיך ולחיות בחשש. הפחדים והחשדות פוגעים באיכות חייך. בעזרת מכשיר קטן ויעיל תחזור אלייך השלווה והשקט הנפשי.

נסיבות רבות מביאות אנשים לרגל אחרי אחרים. גירושים, בגידות, נושים וחובות. ריגול תעשייתי, פלילי ועוד. טכנולוגיות ההאזנה וצילום נגישות היום ופשוטות לשימוש. המכשירים משתכללים כל הזמן ונעשים קטנים יותר ונוחים יותר למעקב. יש אנשים שכלל לא עולה בדעתם שחייהם מנוטרים ומתועדים. עם זאת והיה ויש לך חשד או שמשהו לא כשורה, מומלץ לסמוך על האינסטינקט הבריא. גלאים המותאמים לאיתור ציוד ריגול זמינים להשגה.

גלאי מצלמות נסתרות – החוק לצדך

בחוק להגנת הפרטיות כתוב במפורש שאסור לבלוש אחרי אדם ולהטריד אותו. אסור לצלמו ברשות היחיד, להאזין לו ולפרסם את המידע. חשוב לדעת שהעוול שנגרם לך אינו חוקי וידך על העליונה בבית המשפט. כל שעליך לעשות, הוא להביא ראיות שנפגעת. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן ונשמח לעזור לך ולעלות על המעקב הסמוי.

קל להשגה

אם פעם הייתה הגישה למכשירים כאלה נחלתם הבלעדית של אנשי מקצוע. היום ציוד ריגול מגוון זמין לכל אחד. בקלות רבה יכול אזרח פשוט לרכוש מצלמה, מכשיר הקלטה או מכשיר איתור. לעקוב אחרי מי שיחפוץ ולהעביר את המידע. מידע זה עלול להיות רגיש בעל ערך ולגרום לעיתים לעגמת נפש. להשפיל ולבזות אותך ואולי גם להפסד כספי משמעותי. באותה קלות בה הזיקו לך, אפשר לקנות את מכשיר גילוי לציוד ריגול.

איפה המצלמה?

כשמדובר בציוד האזנה, הוא יכול להיות מוחבא בכל מקום. כיוון שמכשירים היום טווח קליטה גדול. כשמדובר במצלמה, המסתיר אותה צריך למקם אותה כך שיהיה לו שדה ראיה נח וגדול. לכן המקומות החשודים הראשונים יהיו באזור התקרה. או על חפצים שמונחים במקום בו יש אפשרות לצלם תמונה רחבה וברורה. המכשירים היום זעירים, ויכולים להיות מוחבאים ללא שתשימו לב בגלאי עשן, מטען, נורת חירום ועוד. כשמדובר ברכב כדאי שוב לבדוק, איפה יש נקודות בהן קיים שדה ראיה סביר.

לרכישת מכשיר גילוי מצלמות נסתרות ולהשבת השקט לחייך, אנחנו מזמינים אותך להיכנס ולהתרשם גם ממוצרים נוספים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.