מכשיר לגילוי האזנה בבית ברכב ובמשרד

מכשיר לגילוי האזנה

מכשיר לגילוי האזנה יאפשר לך במידה ויש חשד שמישהו מאזין לך, כדאי לך להאזין ללב שלך ולא לתת לחשש לכרסם בך. במקום להתנהל תוך כדי ספקות, פחד וזהירות, כדאי פשוט לבדוק אם החשש שלך מבוסס או לא. מגיעה לך פרטיות.

מלבד האזנות הסתר המוכרות בתחום הפלילי, קיימות האזנות סתר גם בתחום העסקי והתעשייתי. וכך אזרחים תמימים רבים נמצאים בתוך מעגל ההאזנות ללא ידיעתם. דליפת מידע רגיש עלולה להיות אירוע מביך ועלולה גם לעלות לך הרבה כסף. קיימת דרך פשוטה לגלות האם מישהו חורש את רעתך. אם אדם נתון תחת מעקב, כדאי לבדוק ולא להצטער אחר כך.

מכשיר מגלה האזנות משלך

עם השנים משתכללות שיטות ההאזנה והמכשירים נעשים קטנים יותר ובעלי טווחים גדולים יותר המקשים על איתורם. הטכנולוגיה של חיפוש מכשירי הציטוט מתקדמת בהתאם. במקום לרכוש שירותים של חברה שתעשה עבורך את העבודה באופן חד פעמי, אנחנו מציעים מכשיר לגילוי האזנה שיהיה בבעלותך וישמש אותך בהתאם לצרכים. המכשיר קל וידידותי לתפעול, אין צורך בידע מוקדם. כל המוצרים המשווקים על ידינו הם בשיטת 'עשה זאת בעצמך' ומיועדים להתקנה והפעלה עצמית.

אופן השימוש בגלאי האזנה

יש כמה טכנולוגיות להאזנה שרובן מבוססות על גלי רדיו, קרינה אלקטרומגנטית. המכשיר המוצע הוא בעל רגישות גבוהה ויכולת גילוי בטווח תדרים גדול. מתאים לשימוש בבית, במשרד או ברכב. לפני סריקת החלל החשוד עליך לכבות את מכשירי החשמל שבו כדי לערוך את הבדיקה באופן נקי. בזמן הסריקה יש לאחוז במכשיר לגילוי האזנה והוא יאותת בעזרת הנורות שעליו אם נתקל במכשיר הציטוט.

הקשר עם הלקוח

על קהל לקוחותינו נמנים גופים ומוסדות ממשלתיים, עיריות ומועצות מקומיות, חברות אבטחה, לקוחות פרטיים ועוד. מערכת היחסים החמה עם הלקוחות חשובה לנו מאד. אנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה ולספק לך את כל המידע הנדרש. בגלאי האזנה, אין כל סיכון חוקי והוא בטוח לשימוש. אנחנו עושים משלוחים ונשמח לשלוח את המוצר עד אליך מיד עם התשלום. זמן האספקה שלנו הוא עד שבוע.

המכירה דרך הרשת מאפשרת להוזיל את המחיר באופן משמעותי. וכך אנחנו יכולים לשווק מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.