מכשיר הקלטה לגן ילדים – להבטיח שלומם של ילדינו

מכשיר הקלטה לגן

מכשיר הקלטה לגן ילדים. לאור מקרים רבים של התעללות ופגיעה פיזית ונפשית בילדים בעת שהותם בגן או במעון. הורים רבים מבקשים ללודא כי ילדם זוכה ליחס הוגן ולהשגיח על הנעשה בעת שהם אינם נמצאים במקום.

סוגים של מכשירי הקלטה מתאימים לגן ילדים:

מכשיר הקלטה לגן ילדים לצורך זיהוי התעללות או הזנחה:

מכשירי הקלטת אודיו: ניתן להציב מכשירים אלו בכיתה להקליט כל התעללות מילולית או הזנחה שעלולה להתרחש. באופן כללי ניתן לשמוע את כל הנעשה בגן.

מכשירי הקלטה לגן – מומלץ ורצוי שיהיו נסתרים מן העין ו/או מוסלקים בתוך חפצים תמימים. על כן רצוי שאלו יהיו מקליטי קול קטנים ובאיכות גבוה

איך עובד מכשיר הקלטה?

מכשיר הקלטה פועל על ידי המרת גלי קול לאות חשמלי. אשר מאוחסן לאחר מכן על כרטיס זיכרון כקובץ דיגיטלי. התהליך מתחיל במיקרופון, הממיר גלי קול לאות חשמלי. לאחר מכן אות זה מוגבר ונשלח לממיר אנלוגי לדיגיטלי. את האות הדיגיטלי ניתן לאחסן על כרטיס זיכרון. לאחר ביצוע ההקלטה, ניתן להשמיע את האות הדיגיטלי דרך ממיר דיגיטלי לאנלוגי, הממיר את האות הדיגיטלי בחזרה לאות אנלוגי, ולאחר מכן לשלוח דרך מגבר ורמקול להפקת הצליל המקורי.

איך עובד מקליט המופעל בעת זיהוי קול

מכשיר הקלטה מופעל קול משתמש בטכנולוגיית זיהוי דיבור כדי לעבד אודיו. להתחיל ולהפסיק את ההקלטה.

בדרך כלל יש לו כמה מרכיבים:

מיקרופון ללכידת האודיו.

מעבד או שבב המריצים את אלגוריתם זיהוי הדיבור.

זיכרון לאחסון השמע המוקלט.

מקור מתח, כגון סוללה או חיבור USB.

כאשר המכשיר מופעל, הוא מאזין ללא הרף לביטוי הטריגר דרך המיקרופון. ברגע שהמכשיר מזהה קול כלשהו, הוא מתחיל להקליט ושומר את השמע בזיכרון. עם הפסק הקול בסביבתו הוא חודל את ההקלטה ושומר אותה. ההקלטה תתחדש מיד בעת שהמכשיר מזהה קול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.