מכשיר האזנה נסתר

מכשיר האזנה נסתר

מכשיר האזנה נסתר הוא צורך אשר יכול להשפיע על חייך האישיים והעסקיים במקרים רבים. כיום ניתן לרכוש ציוד ציתות מוסווה באביזרים רבים. מחיר שווה לכל נפש ומתאים לכל כיס הוא תוצאה של התפתחות הטכנולוגיה. השפעה רבה על התוצר שאתם מקבלים יש לאיכות הציוד בו אתם משתמשים. חשוב לבחור בציוד המתאים ביותר אשר לא יתגלה. מסיבה זו . תקשורת עם מכשירי האזנה מתבצעת  דרך מכשיר טלפון.

כיצד בוחרים מכשיר האזנה סמוי?

התועלת שתפיק ממכשירי האזנה סמויים תלויה בהסוואה שלהם. ציוד מוסווה שאינו מעורר חשד הוא מפתח להצלחה והתאמתו לסביבה היא שיקול מרכזי. מעבר לצורת ההסוואה חשוב לבחור במכשיר בעל חיי סוללה אשר יספיקו לצרכים שלך. לא תמיד אפשרי לטעון או להחליף סוללות, לכן מומלץ להטמין מכשירים באביזרים חשמליים.

ציוד האזנה סמוי המתאים למשרד ולבית

בין מכשירי ההאזנה בעלי הסוואה המתאימה למשרד ניתן למצוא:

  • מחשבון משרדי.
  • כבל הטענת USB.
  • מפצל שקעי חשמל.
  • מטען קיר.
  • כונן נייד.

ציתות סמוי לרכב

אחד השימושים הנפוצים ביותר באביזרי האזנה הינו בכלי רכב. שיחות רבות להן חשיבות קריטית מתנהלות במכונית. המקום נתפס כשטח פרטי מוגן. למרבית האנשים חופש לשוחח על נושאים עסקיים או אינטימיים שאינם רוצים שיחשפו. הטמנה של ציתות ברכב תעזור לכם להשיג מידע בו אתם מעוניינים.

בין מכשירי האזנה מתאימים לרכב ניתן למצוא:

  • כבל הטענה לטלפון נייד.
  • מטען רכב עם כניסת USB.

מכשירי מעקב מזעריים

היתרון העיקרי של מכשירי מעקב מזעריים הוא הקושי בלמצוא אותם והקלות בה ניתן להסתיר אותם בכל מקום. מעבר למיקום נוח של המכשיר בכל חלל, ניתן להחביא אותו בתיק של המטרה אליה ברצונך להאזין ולשמוע מרחוק את כל שמתרחש.

התקנה מקצועית של ציוד האזנה

במקרים בהם הנך מבקש לשמוע מספר רב של מקומות. במידה וברצונך להקים מערכת של האזנות סתר. אנו מציעים שירות מעבדה אשר יעזור לך לשלב ציוד האזנה באביזרים שונים.

ייעוץ בהתקנת המכשירים והשימוש בהם תוכלו לקבל אצלנו. הוא יעזור לך לשמוע בלי להיראות ולרכוש ידע ושקט נפשי במחירים אטרקטיביים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.