מכשיר איתור לרכב

מכשיר איתור לרכב

מכשיר איתור לרכב יכול להתאים למקומות שונים. בין היתר, המאפיין הבולט של מכשיר מן הסוג הזה הוא שניתן להצמיד אותו לרכבים ולעקוב אחר תנועה. למעשה, ההבדל בין ציוד ריגול רגיל לבין מכשיר מעקב לרכב שנועד לאיתור בא לידי ביטוי בדיוק בנקודה הזו: בעוד מצלמה נסתרת היא בדרך כלל סטטית, או שלפחות אינה מעבירה נתיני מיקום עדכניים, הרי שמכשיר איתור נועד למעקב למרחקים קצרים וארוכים.

בגלל המאפיינים המובהקים של GPS TRACKER לעומת ציוד ריגול סטנדרטי, אפשר להשתמש בו גם על גבי סוגים שונים של כלי רכב. בין היתר, מכשיר מעקב יכול להתאים לרכב פרטי, לרכב מסחרי, לרכב של מקומות עבודה ועוד. כמו כן, יש גופי ביטחון שונים שמשתמשים בציוד כזה על מנת לסכל פגיעה בשלום הציבור ושימושים צבאיים מגוונים.

הציוד הבא שלך יהיה איכותי יותר!

התייעצות עם המומחים של G-Club תעזור לך להשוות בין סוגים שונים של ציוד ריגול. אנו מתמחים במכירה ישירה ולכן חוסכים לך בהוצאות, אך בעיקר מעמידים לרשותך את הידע שלנו בכל מקרה של דילמה או התלבטות.

מה זה אומר? פשוט מאוד: נציג מטעמנו ילווה אותך בשלבים שונים של בחירת הציוד. כך נתאים את הציוד בדיוק לצרכים שלך ונסייע לך לחסוך זמן, כסף ודאגות.

כך בוחרים מכשיר מעקב לרכב

מכשיר איתור מסוג GPS TRACKER קיים במפר רב של דגמים. יש כמה פרמטרים שיכולים לעזור להשוואה בין הסוגים השונים של ציוד המעקב. לכן יש צורך לדעת מה מטרת השימוש ומהו המכשיר המתאים.

כך לדוגמא כדאי לבחור את סוג מכשיר המעקב לפי המטרות שמנסים להשיג. אם רוצים לשמור על דיסקרטיות, צריך שהמכשיר יהיה קטן ואמין. כדאי לברר לאיזה מרחק המכשיר משדר מה המפרט המלא וכמה הוא עולה.

לשאלות שלך יש כתובת אחת

בקטלוג של G-Club מחכה לך ציוד ריגול משלים במחירים מפתיעים. מכירה ישירה מאפשרת לנו להציע לך את המוצרים הכי טובים בעלות משתלמת, אז נשמח לעמוד לרשותך באתר גם בעת בחירת מכשיר מעקב לרכב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.