ציוד מעקב לרכב להתקנה חיצונית ו/או קבועה

ציוד מעקב לרכב

ציוד מעקב לרכב מותקן ממגוון סיבות, החל מהצורך למנוע גניבה או לראות מה קורה כשבני משפחה משתמשים ברכב. מכשיר מעקב איכותי יוכל לספק לך את כל המידע שברצונך לקבל על מיקום ותנועת הרכב שלך מבלי לחשוף את קיומו. הבחירה במכשיר המעקב המתאים ביותר לצרכים שלך תוכל לחסוך לך בעלויות ולוודא שהוא יספק לך את המידע הנדרש ושקט נפשי.

אילו סוגים של ציוד מעקב לרכב קיימים

מכשירי מעקב מגיעים במגוון של צורות ועם יכולות משתנות.אלו משתמשים בטכנולוגיית GPS לה רמת דיוק של חמישה מטר. ויכולת לספק לך מידע מעודכן בנוגע למיקום הרכב בכל זמן. שני הסוגים העיקריים הם מכשירי מעקב קבועים ומכשירי מעקב זמניים.

ההתקנה של מכשירי המעקב הקבועים יכולה להיות מסובכת יותר אך, הם משתמשים בחשמל של הרכב ולכן אין צורך להתעסק איתם לאחר ההתקנה. התקנה של מכשיר מעקב לרכב עם מגנט היא פשוטה וניתן להצמיד את מכשיר המעקב גם מחוץ לרכב.

מהו זמן הפעולה של מכשיר?

זמן הפעולה של מכשיר מעקב GPS לרכב משתנה בעיקר אם הוא קבוע או זמני. יש מכשירים המופעלים על ידי סוללה וזמן פעולה משתנה בהתאם לנפח הסוללה הנע בין MAH1000 לפעולה כשלושה ימים ועד MAH24,000 לפעולה כשלושה חודשים. מכשירי מעקב קבועים פועלים 24/7 ודורשים התקנה פיזית ברכב.

היכן מומלץ לרכוש?

בכדי לוודא שציוד המעקב אכן יספק לך מידע איכותי רציף ואמין. שים לב מהיכן אתה רוכש ומהי האחריות הניתנת למכשירים. לרכוש מבית עסק אשר לוקח אחריות על פעולת ומציע הסבר על השימוש וההתקנה. חנות  אשר לה מגוון מוצרים תוכל לעזור לך לרכוש את מכשיר המעקב המתאים ביותר עבורך. לרוב מומלץ להסביר את הצרכים שלך ולקבל הכוונה מאיש מקצוע אשר מכיר את כל האפשרויות הקיימות בשוק.

G-CLUB – ציוד מעקב עם אחריות

למכשירי המעקב המסופקים על ידינו אפליקציה בעברית שנערכה בשיתוף פעולה עם היצרן.

ב – G-CLUB אנחנו שמים את הצרכים של הלקוח במרכז. בוחנים היטב את איכות המוצרים שאנו מציעים ולוקחים עליהם אחריות מלאה. אנחנו מזמינים אותך לראות את מגוון המוצרים שאנו מציעים. כך תוכל לבחור את מכשיר המעקב לרכב שעונה לצרכים שלך. כמו כן תוכל ליצור איתנו קשר בכדי לקבל ייעוץ נוסף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.