מצלמה נסתרת על הגוף עם כפתור בשידור ישיר

מצלמה נסתרת על הגוף עם כפתור

מצלמה נסתרת על הגוף עם כפתור יכולת קריאת טקסט באופן חד וברור. יש לה WIFI לשידור ישיר לכל מקום ובכל זמן על ידי אפליקציה מותאמת. מצלמה כזו קוראת טקסט גם ממחשב. עולם המצלמות הנסתרות התפתח מאוד בשנים האחרונות. למצלמה מוסלקת על הגוף עם כפתור יכולת קריאה ממחשב באיכות K4. סביר כי זהו המענה לו אתה נזקק במצבים מסויימים.

ערכת צילום מוסלקת

למערכת זו ניתן להוסיף כפתור כך שהן מוסוות היטב ואין לראותן בעין רגילה. למצלמה שלושה חלקים עיקריים – מקור אנרגיה, אוגר ווידאו בכרטיס זיכרון ועינית המצלמה. כל אחד משלושת החלקים מגיע בצורות שונות אשר באפשרותך להתאימם לצרכים שלך. בעת רכישה של ערכת סטודנט עלייך להבין האם יש צורך במצלמה עם סוללות או כזו המופעלת ממקור מתח קבוע.

מחיר לפי צורך

ההבדלים ביכולות ההקלטה והצילום של המצלמה הנסתרת, אורך חיי המצלמה וצורת ההסוואה שלה משפיעים על המחיר שלה. כאשר רוכשים מצלמה על הגוף חשוב לוודא שהיא עונה לצרכים שלך ותראה טבעית בסביבה שברצונך לתעד. מצלמה זעירה נותנת מענה מושלם כך שתוכל למנוע מצבים בהם היא נראית לעין.

מצלמה שאפשר לסמוך עלייה

ברכישה של מצלמה מוסלקת על הגוף חשוב לוודא שבית העסק לוקח אחריות על המצלמות שהוא מציע. מצלמה על הגוף אשר שאינה עובדת ברגע האמת תגרום לך עוגמת נפש ואובדן זמן וכסף.

G-CLUB – ציוד ריגול באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי

ב G-CLUB אנחנו נותנים שנה אחריות מלאה על כל המוצרים. מבטיחים לך ראש שקט ושלא יאכזבו אותך ברגע האמת. הנך מוזמן לבחור מצלמת כפתור אשר מתאימה לצרכים שלך. כמו כן הנך מוזמן ליצור קשר בכדי לקבל ייעוץ נוסף. עכשיו זה הזמן שלך לרכוש מצלמה סמויה אשר תספק לך חומרים מתועדים ואיכותיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.