מכשיר הקלטה עט, מכשיר הקלטה במפתח ובמחזיק מפתחות

מכשירי הקלטה עט, מכשיר הקלטה במפתח

מכשיר הקלטה עט, כדאי לדעת כמה פרטים על הקלטות לפני שמתחילים. הקלטות ספונטניות הן בדרך כלל לא איכותיות ועלולות להיכשל, אין טעם להקליט סתם רעש. רעשי רקע הם המכשול העיקרי להשיג את הדברים שרצית לשמוע באופן ברור וחד. אז כדאי שנעשה סדר:

בהרבה סיטואציות בחיים, אנשים נאנחים ומצטערים שלא הקליטו את מה שהובטח ונאמר להם במפורש על ידי הזולת. זו יכולה להיות סיטואציית רכישה פשוטה, בה המוכר התחייב במפורש והפר בגסות אחר כך את המילה שלו. זה יכול להיות כל שירות גרוע במשרד ממשלתי או אפילו המנהלת במוסד בו לומד הילד שלך. הכי טוב להקליט. כדי שתהיה הקלטה איכותית צריך להימנע ככל הניתן מרעש ולשמוע בבירור רב את התוכן הנאמר. מומלץ לשים לב בעיקר לשני דברים.

סביבה נקיה

את ההקלטה האולטימטיבית היינו עורכים באולפן. ברור שזו לא אפשרות סבירה והנתונים בשטח יכתיבו את מקום ההקלטה. אך אם בכל זאת יש לך ברירה ויכולת להשפיע על מקום ההקלטה, עדיף להקליט היכן שיש הכי פחות רעש. אם האפשרויות שלך הן בחנות, אז ההמלצה לא לעמוד בקרב הרבה קונים אלא לחפש פינה שקטה. בדרך כלל כדאי להעדיף בתוך חלל פנימי ולא בחוץ. אם השיחה ברחוב, כדאי לחפש את הרגע הנכון שבו יש כמה שפחות רעשי רקע, כמה שקט שאפשר להשיג.

מיקום המיקרופון

כדאי למקם את המיקרופון סמוך ככל האפשר לדובר. ברור שהאידיאל היה לתת לדובר לדבר לתוך המיקרופון, אבל בגלל שהנסיבות מכתיבות את המיקום, זה כמובן לא אפשרי. עדיין חשוב שיהיה במודעות של המקליט להתקרב ככל האפשר בתוך האפשרויות למקור הסאונד. זו הדרך הטובה ביותר להפוך את התוכן שרצית להקליט לראוי לשימוש.

מכשיר הקלטה עט

אנחנו מציעים מגוון מכשירים שיוכלו לענות על שני הפרמטרים שהזכרנו קודם. למשל עט, הוא פריט תמים ושכיח כל כך. אם תתלו את העט על הצווארון שלכם, או בכיס בגובה החזה, תשיגו קירבה גבוהה למי שמדבר איתכם והדברים שיאמר ישמעו בבירור. תוכלו לתת לו להשתמש בעט לחתימה וכך יאחז אותה קרוב אליו.

מכשיר הקלטה מפתח

גם מפתח נראה תמים ולא מעורר חשד, מי היה מאמין שיש בתוך המפתח מכשיר הקלטה? חשוב לנו לומר שהמוצרים האיכותיים שלנו משווקים מלב אל לב וחשובה לנו שביעות רצונך מכל מוצר גדול כקטן. אפילו מפתח.

מכשיר הקלטה במחזיק מפתחות

כל דבר שעושים בחיים כדאי לעשות הכי טוב. כדאי לקנות אצלנו מוצר איכותי, לעבוד באופן הכי נכון ולזכור את הדברים שאמרנו לעיל בהקשר של רעש וקרבה למקור הסאונד. לא פחות חשוב להתנהג בטבעיות. מחזיק מפתחות הוא פריט טריוויאלי שלכל אחד יש. אין שום דבר חשוד בלאחוז במחזיק המפתחות ולעשות תנועות ידיים שיכולות לקרב את המכשיר לדובר. אבל אם עושים את זה באופן מגושם ומטופש עלול להיווצר רושם נוראי. הטיפ שלנו: טבעיות ורוגע.

שלל מוצרים נוספים במחירים אטרקטיביים באתר שלנו. נשמח לשרת אותך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.