גילוי האזנה ומצלמות נסתרות

בדיקת האזנה

גילוי האזנה ומצלמות נסתרות הוא צורך טריוויאלי בימים אלו בהם האזנות וצילום בסתר נפוצים כחול על שפת הים.

בעולם של ריגול תעשייתי, קרבות משפטיים וחציית גבולות מכל סוג, לא מן הנמנע שחשד להאזנה מתגלה כאמיתי. אנשים מוצאים מכשירי האזנה בשלל מקומות לא צפויים. בבית, במכונית, במשרד ובחדר הישיבות. לעיתים קרובות מדובר על האזנה עוברת על כללי חוק האזנות הסתר. מה ניתן לעשות וכיצד מבצעים בדיקת האזנה? על הכול נסביר במאמר זה.

באילו מצבים אנשים מבצעים האזנות סתר?

האזנות וצילום סתר יכולים להתבצע בשלל מצבים בחיים, אך ניתן לראות כי הן מתרחשות בעיקר בסיטואציות הבאות: לשם ריגול עסקי ולשם איסוף מידע מודיעיני בין חברות, בין בני זוג לגילוי בגידה או לצורך בניית תיק האחד נגד השני בגירושין. כאשר הדבר נעשה ללא אישור עלולים להגרם קשיים רבים הן מבחינה עסקית והן מבחינה רגשית.

איפה בדרך כלל יהיו האזנות הסתר?

כאשר מבצעים סריקה לגילוי האזנה ומצלמות נסתרות מומלץ ורצוי להתמקד במקומות ייעודיים. לדוגמה, מקום נפוץ אחד בו מבצעים האזנות סתר הוא בקו הטלפון. יש האזנות בחדרים, בהצמדה למכשיר מסוים או ככלי מסוים שלא ניתן להבחין בו כמכשיר האזנה. יש האזנות סתר לטלפון הנייד, ברכב, בחדרי מנהלים או במשרדים. במקומות בהם מדברים על דברים בחשאיות ועוד. על מנת לאתר מצלמות וציוד האזנה יש צורך באמצעי גילוי איכותיים.

כיצד מבצעים את הבדיקה?

גילוי ואיתור מתבצע על ידי סריקת המרחב החשוד עם ציוד מתאים. מגלה מצלמות מאתר גם מכשירים זעירים ומתוחכמים. לעיתים מתברר כי המכשירים מפרים את פרטיותנו במשך זמן רב.

מומלץ להשתמש בציוד מתקדם ואנשי מקצוע מיומנים המכירים היטב את התחום. בדיקת האזנה המתבצעת באופן מקצועי ומכסה את כל התחומים מוצאת בוודאות האזנות סתר באם קיימות.

אנשי המקצוע שלנו ישמחו לייעץ לך בנושא איתור האזנה בבית, בעסק, ברכב ובכל מקום אחר. אנו מציעים מכשירים מתקדמים לאיתור האזנות. סריקה באופן קבוע מאפשרת שיגרת חיים השומרת על הפרטיות שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.