מצלמה נסתרת לצפייה ישירה מכל מקום בכל זמן

מצלמה נסתרת לצפייה ישירה

מצלמה נסתרת לצפייה ישירה מכל מקום בכל זמן. יש לכם ילד קטן שנשאר כל יום עם מטפלת בזמן שאתם בעבודה? יש לכם משרד ובו עובדים? במקרים כאלו, אתם הצד המפקח, אבל יש לכם רק 2 עיניים ואתם יכולים להמצא רק במקום אחד בכל זמן נתון. מצלמת WIFI נסתרת תספק לכם מגוון אפשריות פיקוח על המתרחש, הבה נסביר מהו התפקיד של המצלמה בחיי היום יום שלכם, מהן ההשלכות של הצבתה במקומות שעובר בהם הציבור, ולבסוף ניגע במספר נקודות טכניות בבחירת המצלמה.

תפקיד המצלמה האלחוטית

תפקידה לשמש כמצלמת אבטחה מוסלקת אשר מתעדת את הנעשה במרחב בו היא ממוקמת. רבים טועים וחושבים שהמצלמה היא אמצעי האבטחה. זה כמו לומר שאדם לא חמוש רואה מעשה עוולה ברחוב יכול למנוע אותו. המצלמה משמשת לפיקוח ובקרה, ושוטר, אדם פרטי, קב"ט וכו' בתפקיד אבטחה מבצעים את עבודת האבטחה. כך עובדות גם מצלמות WIFI. הן מתעדות כל העת את הנעשה במבנה. מערכות הצילום פועלות, בסינרגיה עם מערכות נוספות. תפקיד מערכת הצילום הוא לספק לכם מידע על זהות העבריין או הנעשה ויכולה לשמש אתכם לזיהוי ותעוד לצורך המשך טיפול ע"י רשויות החוק.

השלכות הצבת המצלמה בציבור

ההשלכות הנן דו משמעיות, מצד אחד זכותכם כמתקיני המצלמה שתהיה לכם בקרה על הנעשה במבנה. מצד שני ישנם עוברי אורח שומרי חוק שחרדים לצנעת הפרט שלהם וחוששים שבמידע המצולם ייעשה שימוש לא כשר. במיוחד כיום בעידן בו כל פרט דולף לאינטרנט. החוק אינו חד משמעי ותביעות נגד מתקיני מצלמות מוגשות חדשות לבקרים. גם במקום עבודה בו אתה הבעלים הצבת מצלמה מספיקה לטעון שזו פגיעה בצנעת הפרט. הצגת עובדות המעידות על סכנה באזור מצדיקה למעשה הצבת מצלמה.

פרטים טכניים על המצלמה – מה מומלץ לבחור

עבור משרד עם חדרים קטנים או בית פרטי – חיישן CMOS או CCD בגודל 1/3 אינץ'. באולמות רצוי לבחור בחיישן 1/2 אינץ'. עדשה מתאימה היא עדשה שאורכי המוקד שלה הם המכפלה של המרחק במטרים X 4.8. את התוצאה יש לחלק ברוחב החדר במטרים. חישוב זה נועד עבור חיישן 1/3. בחיישן 1/2 יש לחזור על החישוב עם פקטור הכפלה של 6.4 במקום 4.8. מומלץ להעזר באנשי מקצוע מנוסים בכדי לקבל החלטה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.